דף הבית » טופ 100 » מה המשמעות של שם המשפחה נמדר?

מה המשמעות של שם המשפחה נמדר?

מה המשמעות של שם המשפחה נמדר?

מה המשמעות של שם המשפחה נמדר?

שם המשפחה Namdar הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. היא נגזרת מהמילה העברית "נמדר", שפירושה "יקר" או "בעל ערך". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל, ארה"ב וקנדה. על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה נמדר במזרח התיכון, והוא הובא לארצות הברית. על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20.

מקורות שם המשפחה נמדר

מקורו של שם המשפחה Namdar הוא במזרח התיכון, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, לשם מאמינים כי הוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20. על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה נמדר במזרח התיכון, ומאמינים שהוא היה הובאו לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20.

שכיחות שם המשפחה נמדר

שם המשפחה נמדר נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. בארצות הברית, שם המשפחה Namdar נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. שם המשפחה נמדר נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20. בהודו, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות מהראשטרה, גוג'ראט וקרנטקה.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה נמדר נפוץ?

ת: כן, שם המשפחה Namdar הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

ש: מה מקור שם המשפחה נמדר?

ת: על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה נמדר במזרח התיכון, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20.

ש: היכן נמצא שם המשפחה נמדר לרוב?

ת: שם המשפחה נמדר נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. בארצות הברית, שם המשפחה Namdar נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

ש: האם יש מידע נוסף על שם המשפחה Namdar?

ת: כן, אתה יכול למצוא מידע נוסף על שם המשפחה Namdar בויקיפדיה . שם המשפחה Namdar הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהמילה העברית "נמדר", שפירושה "יקר" או "בעל ערך". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. מקורו של שם המשפחה Namdar הוא במזרח התיכון, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20. שם המשפחה נמדר נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. בארצות הברית, שם המשפחה Namdar נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. לסיכום, שם המשפחה Namdar הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהמילה העברית "נמדר", שפירושה "יקר" או "בעל ערך". שם המשפחה נמצא לרוב במדינות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. מקורו של שם המשפחה Namdar הוא במזרח התיכון, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים יהודים בסוף המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו הודו, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן