דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה ג'אן

מקור שם המשפחה ג'אן

מקור שם המשפחה ג'אן

מקור שם המשפחה ג'אן

שם המשפחה ג'אן הוא ממקור גרמני, נגזר מהשם יוהנס, שהוא צורה של השם העברי יהוהנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, הולנד ופינלנד.

המשמעות של ג'אן

השם ג'אן נגזר מהשם יוהנס, שהוא צורה של השם העברי יהוהנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, הולנד ופינלנד.

שכיחות של ג'אן

שם המשפחה ג'אן נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא פופולרי גם בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. בפינלנד, זהו שם המשפחה ה-15 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-2,937 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
גֶרמָנִיָה 8
הולנד ה-11
פינלנד ה-15
ארצות הברית 2,937

שם המשפחה ג'אן הוא ממקור גרמני, נגזר מהשם יוהנס, שהוא צורה של השם העברי יהוהנן, שפירושו "אלוהים הוא חסד". זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, הולנד ופינלנד. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, בעוד שבהולנד זהו שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. בפינלנד זהו שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, ובארצות הברית זהו שם המשפחה ה-2,937 הנפוץ ביותר. שם המשפחה ג'אן הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות, ומשמעותו נגזרת מהשם העברי יהוהנן, שפירושו " אלוהים הוא חסד". הוא נפוץ ביותר בגרמניה, הולנד ופינלנד, ונמצא גם בארצות הברית. השוואה מהירה של שכיחותו במדינות שונות ניתן לראות בטבלה למעלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן