דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה אנקורי

מקור שם המשפחה אנקורי

מקור שם המשפחה אנקורי

מקור שם המשפחה אנקורי

שם המשפחה Ankuri הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה הסנסקריט "אנקור", שפירושה "נבט". מאמינים שהוא שימש כשם משפחה על ידי תושבי הודו מאז ימי קדם. שם המשפחה נמצא לרוב במדינות Maharashtra, Karnataka, Gujarat. שם המשפחה Ankuri מאמינים שמקורו בשפה ההודית העתיקה של סנסקריט. הוא האמין כי המילה "אנקור" שימשה להתייחס לנבט או צמח צעיר. הסיבה לכך היא שהמילה "אנקורי" נגזרת מהשורש הסנסקריט "אנק", שפירושו "לנבוט". מאמינים שגם שם המשפחה אנקורי שימש כתואר אצולה בהודו העתיקה. מאמינים כי התואר ניתן למי שהיו בעלי מעמד חברתי גבוה והיו בעלי כמות גדולה של עושר. התואר שימש גם כדי להתייחס לאלה שהיו ממוצא מלכותי. שם המשפחה אנקורי נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו בארצות הברית, קנדה ובריטניה. מאמינים כי שם המשפחה הובא למדינות אלו על ידי מהגרים מהודו.

משמעות שם המשפחה אנקורי

משמעותו של שם המשפחה אנקורי היא "נבט" או "צמח צעיר". הסיבה לכך היא שהמילה "אנקור" נגזרת מהשורש הסנסקריט "אנק", שפירושו "לנבוט". כמו כן, מאמינים כי שם המשפחה שימש כתואר אצולה בהודו העתיקה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אנקורי

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אנקורי. אלה כוללים את השחקן והבמאי ההודי, אניל קאפור, שחקן הקריקט ההודי, סאצ'ין טנדלקר, והפוליטיקאי ההודי, סושמה סוואראג'.

וריאציות של שם המשפחה אנקורי

לשם המשפחה אנקורי יש כמה וריאציות, כולל אנקר, אנקר, אנקרי ואנקרה.

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת אנשים מפורסמים וריאציות
הוֹדִי נבט או צמח צעיר אניל קאפור, סאצ'ין טנדלקר, סושמה סוואראג' אנקר, אנקר, אנקרי, אנקרה

שם המשפחה Ankuri הוא ממקור הודי והוא נגזר מהמילה הסנסקריט "אנקור", שפירושה "נבט". מאמינים שהוא שימש כשם משפחה על ידי תושבי הודו מאז ימי קדם. שם המשפחה נמצא לרוב במדינות מהראשטרה, קרנטקה וגוג'אראט. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו בארצות הברית, קנדה ובריטניה. משמעותו של שם המשפחה אנקורי היא "נבט" או "צמח צעיר". ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אנקורי, ביניהם השחקן והבמאי ההודי, אניל קאפור, שחקן הקריקט ההודי, סאצ'ין טנדלקר, והפוליטיקאי ההודי, סושמה סוואראג'. לשם המשפחה אנקורי יש כמה וריאציות, כולל אנקר, אנקר, אנקרי ואנקרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן