דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה אוגלבו

מקור שם המשפחה אוגלבו

מקור שם המשפחה אוגלבו

מהו שם המשפחה אוגלבו?

שם המשפחה אוגלבו הוא שם משפחה נדיר יחסית, אך יש לו היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו בממלכה המאוחדת, והוא נחשב ממוצא סקוטי. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "ogle" ו-"bo", שמשמעותן "עין" ו"גר" בהתאמה. סביר להניח שהשם ניתן למי שהיה שומר או שומר, כפי שהשם מרמז על מישהו ערני ושומר מצוות.

היסטוריה של שם המשפחה אוגלבו

שם המשפחה אוגלבו קיים כבר מאות שנים, וניתן למצוא אותו ברשומות החל מהמאה ה-16. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא משנת 1590, אז תועד ג'ון אוגלבו בקהילה של סנט מרי באדינבורו, סקוטלנד. השם נמצא גם ברשומות מחלקים אחרים של הממלכה המאוחדת, כולל אנגליה, ויילס ואירלנד. שם המשפחה אוגלבו התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים, וניתן למצוא אותו במדינות רבות כיום. זה נפוץ במיוחד בארצות הברית, שם מעריכים שיש למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אוגלבו

היו מספר אנשים בולטים עם שם המשפחה אוגלבו במהלך השנים. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והקומיקאי הבריטי ג'ון אוגלבו, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "המונטי המלא" ו"סוף העולם". אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה אוגלבו כוללים את הפוליטיקאי והדיפלומט האמריקאי ג'ון. אוגלבו, ששימש כשגריר ארצות הברית באו"ם בשנים 1993 עד 1997, והסופר והמאייר הבריטי ג'ון אוגלבו, הידוע בעיקר בזכות ספרי הילדים שלו.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר אנשים מפורסמים
אוגלבו הממלכה המאוחדת ג'ון אוגלבו (שחקן/קומיקאי), ג'ון אוגלבו (פוליטיקאי/דיפלומט), ג'ון אוגלבו (סופר/מאייר)

סיכום

שם המשפחה אוגלבו הוא שם משפחה נדיר יחסית, אך יש לו היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו בממלכה המאוחדת, והוא נחשב ממוצא סקוטי. השם התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים, וניתן למצוא אותו במדינות רבות כיום. היו מספר אנשים בולטים עם שם המשפחה אוגלבו במהלך השנים, ביניהם השחקן והקומיקאי הבריטי ג'ון אוגלבו, הפוליטיקאי והדיפלומט האמריקאי ג'ון אוגלבו, והסופר והמאייר הבריטי ג'ון אוגלבו. למידע נוסף על שם המשפחה אוגלבו, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן