דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה אברמוביץ

מקור שם המשפחה אברמוביץ

מקור שם המשפחה אברמוביץ

מקור שם המשפחה אברמוביץ

שם המשפחה אברמוביץ הוא ממוצא יהודי ונגזר מהשם העברי אברהם, שפירושו "אבי המון". זהו שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. השם נגזר מהמילה העברית "אב", שמשמעותה "אב", ו"רחם", שמשמעותה "המון". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו גרמנית, שם הוא מאוית אברהמוביץ, וברוסית, שם הוא מאוית אברמוביץ'.

המשמעות של אברמוביץ

השם אברמוביץ נגזר מהשם העברי אברהם, שפירושו "אבי המון". זהו שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. השם נגזר מהמילה העברית "אב", שמשמעותה "אב", ו"רחם", שמשמעותה "המון". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו גרמנית, שם הוא מאוית אברהמוביץ, וברוסית, שם הוא מאוית אברמוביץ'.

שכיחות אברמוביץ

שם המשפחה אברמוביץ נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,939 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו בריטניה, קנדה ואוסטרליה.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ישראל ה-15
ארצות הברית 1,939
הממלכה המאוחדת לא ידוע
קנדה לא ידוע
אוֹסטְרַלִיָה לא ידוע

שם המשפחה אברמוביץ הוא ממוצא יהודי ונגזר מהשם העברי אברהם, שפירושו "אבי המון". זהו שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של האב. השם נגזר מהמילה העברית "אב", שמשמעותה "אב", ו"רחם", שמשמעותה "המון". השם נמצא גם בשפות נוספות, כמו גרמנית, שם הוא מאוית אברהמוביץ, וברוסית, שם הוא מאוית אברמוביץ. השם אברמוביץ נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,939 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו בריטניה, קנדה ואוסטרליה, אם כי הדירוג המדויק של השם במדינות אלה אינו ידוע.

דעה אישית

שם המשפחה אברמוביץ הוא שם בעל משמעות ועוצמה שעבר בדורות. זוהי תזכורת לחוזק ולחוסנו של העם היהודי, ולחשיבות המשפחה. זה שם שנושא איתו תחושת גאווה ושייכות, וזה שם שאני גאה לחלוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן