דף הבית » המלצת הצוות » מילר הוא שם משפחה נוצרי

מילר הוא שם משפחה נוצרי

2023-05-11 00:39:00+02:00

המשמעות של מילר

שם המשפחה מילר הוא שם משפחה נוצרי נפוץ. הוא נגזר מהמילה הלטינית "מולה", שפירושה "טחנה". שם המשפחה ניתן במקור לאנשים שעבדו במפעל או בבעלותם. זו יכולה הייתה להיות טחנת תבואה, טחנת מסור, טחנת מילוי או כל סוג אחר של טחנה. מילר הוא גם שם משפחה תעסוקתי, כלומר הוא ניתן לאנשים שעבדו בתעשיית הטחינה. שם המשפחה מילר נמצא במדינות רבות, כולל ארה"ב, קנדה, בריטניה, גרמניה ומדינות אחרות באירופה. הוא נמצא גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה מילר הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מילר

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה מילר. כמה מהמפורסמים ביותר הם:• ג'ון מילר, פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כמושל ניו ג'רזי משנת 2002 עד 2010.• ג'ון מילר, שחקן ובמאי אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים המטריקס, The האביר האפל, ושר הטבעות.• הנרי מילר, סופר אמריקאי שכתב את הרומנים "טרופית הסרטן והטרופית של מזל גדי".• ארתור מילר, מחזאי אמריקאי שכתב את המחזות "מוות של איש מכירות" ו"הכור היתוך". מילר, שחקנית אמריקאית הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "הסנדק" וה"סנדק" חלק ב'.• ווילי מילר, כדורגלן סקוטי ששיחק ב- Aberdeen FC ובנבחרת סקוטלנד.• דניס מילר, קומיקאי ודיבור אמריקאי מנחה התוכנית המוכר בעיקר בזכות עבודתו בסאטרדיי נייט לייב ובתוכנית דניס מילר.

סמל מילר

סמל מילר הוא מגן המחולק לארבעה חלקים. החלק השמאלי העליון אדום ומכיל גלגל טחנת כסף. החלק הימני העליון כחול ומכיל שלוש אבני ריחיים מכסף. החלק השמאלי התחתון לבן ומכיל שלוש אבני ריחיים מכסף. החלק הימני התחתון ירוק ומכיל גלגל טחנת כסף. פסגת הסמל הוא גלגל טחנת כסף.

מילר בישראל

שם המשפחה מילר אינו נפוץ במיוחד בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל היו רק 5 אנשים עם שם המשפחה מילר בשנת 2019. עם זאת, שם המשפחה הולך ונעשה נפוץ ככל שיותר אנשים עם שם המשפחה מילר עוברים לישראל.

מילר בתנ"ך

שם המשפחה מילר מוזכר בתנ"ך. בספר בראשית מכונה יוסף "יוסף הטוחן" (בראשית ל"ז, ב). הסיבה לכך היא שיוסף היה נגר וטוחן. הוא היה אחראי לטחינת תבואה לקמח.

מילר בהיסטוריה היהודית

שם המשפחה מילר נמצא גם בהיסטוריה היהודית. במאה ה-16 חיו בפולין יהודים רבים בעלי שם המשפחה מילר. אנשים אלה היו מעורבים בעיקר בתעשיית הכרסום. הם היו אחראים לטחינת תבואה לקמח עבור האוכלוסייה המקומית. שם המשפחה מילר הוא שם משפחה נוצרי נפוץ עם היסטוריה ארוכה. הוא נגזר מהמילה הלטינית "מולה", שפירושה "טחנה". שם המשפחה ניתן במקור לאנשים שעבדו במפעל או בבעלותם. זהו גם שם משפחה תעסוקתי, כלומר הוא ניתן לאנשים שעבדו בתעשיית הכרסום. שם המשפחה מילר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה ומדינות אחרות באירופה. הוא מוזכר גם בתנ"ך ונמצא בהיסטוריה היהודית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן