דף הבית » TOP10 » מייק הוא שם משפחה: מבט מקיף

מייק הוא שם משפחה: מבט מקיף

2023-05-11 01:16:00+02:00

מה שם המשפחה מייק?

שם המשפחה מייק הוא שם משפחה פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי מייקל. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה וישראל. השם נגזר מהשם העברי מיכאל, שפירושו "מי דומה לאלוהים?"

מקור שם המשפחה מייק

מקורו של שם המשפחה מייק הוא במזרח התיכון, שם הוא שימש לראשונה כשם פרטי. משערים שהוא הובא לאירופה על ידי מהגרים יהודים בימי הביניים. השם אומץ אז על ידי נוצרים, ובסופו של דבר התפשט למקומות אחרים בעולם.

שכיחות שם המשפחה מייק

שם המשפחה מייק נפוץ למדי במדינות רבות. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-517 בשכיחותו, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-514 בשכיחותו, כאשר לערך 0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-515 בשכיחותו, כאשר לערך 0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בישראל, זהו שם המשפחה החמישי בשכיחותו, כאשר לערך 0.3% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה.

משמעות שם המשפחה מייק

שם המשפחה מייק נגזר מהשם הפרטי מייקל, שנגזר מהשם העברי מיכאל, שפירושו "מי כמו אלוהים?". השם מזוהה לעתים קרובות עם כוח, אומץ ואמונה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מייק

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מייק, כולל:

מייקל ג'ורדן

מייקל ג'ורדן הוא שחקן כדורסל מקצועני אמריקאי בדימוס הנחשב לאחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים. הוא אלוף NBA שש פעמים וחמש פעמים MVP ב-NBA.

מייקל ג'קסון

מייקל ג'קסון היה זמר, כותב שירים ורקדן אמריקאי אשר נחשב לאחד הבדרנים המשפיעים ביותר בכל הזמנים. הוא ידוע בעיקר בזכות שירי הלהיטים שלו "Thriller" ו-"Billie Jean".

מייקל פלפס

מייקל פלפס הוא שחיין אמריקאי שהוא האולימפי המעוטר ביותר בכל הזמנים, עם סך של 28 מדליות. הוא זוכה שש פעמים במדליית זהב אולימפית ושלוש פעמים שיאן עולם.

מייק טייסון

מייק טייסון הוא מתאגרף מקצועני לשעבר אמריקאי הנחשב לאחד מהמתאגרפים במשקל כבד הגדולים בכל הזמנים. הוא אלוף בלתי מעורער לשעבר במשקל כבד ואלוף פעמיים במשקל כבד.

סיכום

שם המשפחה מייק הוא שם משפחה פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי מייקל. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה וישראל. השם נגזר מהשם העברי מיכאל שפירושו "מי דומה לאלוהים?". שם המשפחה מקושר לעתים קרובות עם כוח, אומץ ואמונה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מייק, כולל מייקל ג'ורדן, מייקל ג'קסון, מייקל פלפס ומייק טייסון.

טבלת השכיחות של שם המשפחה מייק

מדינה דַרגָה אחוז האוכלוסייה
ארצות הברית מקום 517 0.02%
קנדה 514 0.02%
הממלכה המאוחדת מקום 515 0.02%
ישראל 5 0.3%

שם המשפחה מייק הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות, ושכיחותו משתנה ממדינה למדינה. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-517 בשכיחותו, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-514 בשכיחותו, כאשר לערך 0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-515 בשכיחותו, כאשר לערך 0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בישראל, זהו שם המשפחה החמישי בשכיחותו, כאשר לערך 0.3% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. שם המשפחה מייק נגזר מהשם הפרטי מיכאל, שנגזר מהשם העברי מיכאל, שפירושו "מי כמו אלוהים?". השם מזוהה לעתים קרובות עם כוח, אומץ ואמונה. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה מייק, ביניהם מייקל ג'ורדן, מייקל ג'קסון, מייקל פלפס ומייק טייסון. שם המשפחה מייק הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות, ושכיחותו משתנה ממדינה למדינה. לעתים קרובות זה קשור לכוח, אומץ ואמונה, ויש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מייק. בין אם אתם מחפשים מידע על מקור שם המשפחה מייק, השכיחות שלו או המשמעות שלו, מאמר זה סיפק מבט מקיף על שם המשפחה מייק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן