דף הבית » אנציקלופדיה » מיזוג Excel עם שם פרטי ושם משפחה

מיזוג Excel עם שם פרטי ושם משפחה

מיזוג Excel עם שם פרטי ושם משפחה

מה זה מיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel?

מיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel הוא תהליך של שילוב של שתי עמודות נתונים או יותר לעמודה אחת. זהו כלי שימושי לארגון נתונים והקלה על הקריאה. ניתן להשתמש בו גם ליצירת רשימה בודדת של שמות מתוך רשימה של שמות פרטיים ושמות משפחה. מיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel הוא תהליך פשוט שניתן לעשות בכמה שלבים.

כיצד למזג את Excel עם שם פרטי ושם משפחה

מיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel הוא תהליך פשוט שניתן לעשות בכמה שלבים. השלב הראשון הוא פתיחת הגיליון האלקטרוני של Excel המכיל את הנתונים שברצונך למזג. לאחר פתיחת הגיליון האלקטרוני, בחר את העמודות המכילות את השם הפרטי והמשפחה. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ובחר "טקסט לעמודות". זה יפתח חלון שיאפשר לכם לבחור את המפריד, או את התו שמפריד בין השם הפרטי והמשפחה. לאחר שבחרת את המפריד, לחץ על "אישור" והנתונים יתפצלו לשתי עמודות. השלב הבא הוא לבחור את שתי עמודות הנתונים ולחץ שוב על הכרטיסייה "נתונים". הפעם, בחר "מיזוג תאים". זה יפתח לך חלון שיאפשר לך לבחור את המפריד שישמש להפרדה בין שם המשפחה והשם הפרטי. לאחר שבחרת את המפריד, לחץ על "אישור" והנתונים ימוזגו לעמודה אחת.

שימוש בנוסחאות למיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel

אם ברצונך למזג את השם הפרטי והמשפחה של Excel באמצעות נוסחאות, תוכל לעשות זאת באמצעות הפונקציה CONCATENATE. פונקציה זו מאפשרת לך לשלב שני תאים או יותר לתא אחד. כדי להשתמש בפונקציה זו, בחר את שני התאים המכילים את השם הפרטי והמשפחה ולאחר מכן הקלד "=CONCATENATE(A1,B1)" בתא שבו ברצונך שהנתונים הממוזגים יופיעו. פעולה זו תשלב את שני התאים לתא אחד.

שימוש ב-VBA למיזוג Excel עם שם פרטי ומשפחה

אם ברצונך למזג את השם הפרטי והמשפחה של Excel באמצעות VBA, תוכל לעשות זאת באמצעות קוד VBA. קוד זה יאפשר לך לשלב שני תאים או יותר לתא אחד. כדי להשתמש בקוד זה, פתח את Visual Basic Editor והקלד את הקוד הבא:Sub MergeNames() Dim FirstName As String Dim LastName As String FirstName = Range("A1").Value LastName = Range("B1").Value Range ("C1"). Value = FirstName & " " & LastNameEnd Subלאחר שהקלדת את הקוד, לחץ על "הפעלה" והקוד ימזג את שני התאים לתא אחד.

סיכום

מיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel הוא תהליך פשוט שניתן לעשות בכמה שלבים. ניתן לעשות זאת באופן ידני על ידי בחירת שתי עמודות הנתונים ומיזוגם, או שניתן לעשות זאת באמצעות נוסחאות או קוד VBA. לא משנה באיזו שיטה תבחר, מיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel יכול להיות כלי שימושי לארגון נתונים והקלה על הקריאה. למידע נוסף על מיזוג שם פרטי ושם משפחה Excel, עיין בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן