דף הבית » מעניין » מוצא שם משפחה בס

מוצא שם משפחה בס

מוצא שם משפחה בס

מקור שם המשפחה בס

שם המשפחה Bess הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהשם האישי האנגלי הישן Bæssa, שהוא דמעות של השם Beadu. השם Beadu מורכב מהיסודות "beadu" כלומר "קרב" ו-"weard" שמשמעו "שומר". השם בס נמצא גם בשפות אחרות, כמו גרמנית, שם הוא מאוית בסר, ובצרפתית, שם הוא מאוית בסט. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם בס נמצא בספר Domesday של 1086, שם הוא נמצא רשום בתור Bæssa. השם נמצא גם במאה הגלילים של 1273, שם הוא רשום בתור בס. השם נמצא גם ב-Subsidie Rolls של 1327, שם הוא רשום בתור Bess. השם Bess נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא מאוית Biss. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם ביס נמצא ב-Ragman Rolls משנת 1296, שם הוא רשום כ-Biss. השם נמצא גם ב-Heart Tax Rolls משנת 1694, שם הוא רשום כ-Biss. השם Bess נמצא גם באירלנד, שם הוא מאוית Bissett. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם Bissett נמצא ב-Heart Tax Rolls משנת 1664, שם הוא רשום כ-Bissett. השם Bess נמצא גם בוויילס, שם הוא מאוית Bessant. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם בסנט נמצא ברשימות מס האח משנת 1664, שם הוא רשום כבסנט.

וריאציות של שם המשפחה בס

לשם המשפחה בס יש וריאציות רבות, כולל בסר, בסט, ביס, בסט ובסנט. וריאציות אלו נמצאות בשפות ובמדינות שונות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בס

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בס, כולל השחקנית והזמרת האמריקאית, לנה הורן; השחקן, הזמר והרקדן האמריקאי, סמי דייוויס ג'וניור; והשחקן, הזמר והרקדן האמריקאי, ג'ין קלי.

שם משפחה בס במדינות אחרות

שם המשפחה Bess נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בגרמניה, השם מאוית בסר; בצרפת, זה מאוית בסט; בסקוטלנד, הוא מאוית Biss; באירלנד, זה מאוית Bissett; ובוויילס, זה נכתב בסנט.

שם המשפחה של בס היום

כיום, שם המשפחה בס עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זהו שם פופולרי בארצות הברית, שם הוא השם ה-5,717 הנפוץ ביותר. הוא פופולרי גם בקנדה, שם הוא השם הנפוץ במקום ה-3,879. למידע נוסף על מקור שם המשפחה בס, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . כדי ללמוד עוד על האיותים השונים של שם המשפחה בס, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן