דף הבית » מעניין » שם המשפחה של הארי הקדוש: מדריך מקיף

שם המשפחה של הארי הקדוש: מדריך מקיף

2023-06-05 21:00:00+02:00

מה שם המשפחה של הארי הקדוש?

שם המשפחה של הארי הקדוש הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי הארי. זהו שם משפחה נפוץ בחלקים רבים של העולם, במיוחד בבריטניה ובארצות הברית. שם המשפחה נגזר מהשם האישי האנגלי הישן Hereweard, המורכב מהאלמנטים כאן, כלומר "צבא", ו-wear, כלומר "שומר". השם זכה לפופולריות על ידי דמותו האגדית של הארי הקדוש, שנאמר כי היה מגן העם האנגלי במהלך ימי הביניים.

היסטוריה ומקור שם המשפחה

מקורו של שם המשפחה של הארי הקדוש הוא בימי הביניים, כאשר הוא שימש כשם משפחה פטרונימי לציון שמו הפרטי של אביו של אדם. סביר להניח שהשם נגזר מהשם האישי האנגלי הישן Hereweard, המורכב מהאלמנטים כאן, שפירושם "צבא", ו-wear, שפירושו "שומר". השם זכה לפופולריות על ידי דמותו האגדית של הארי הקדוש, שנאמר כי היה מגן של העם האנגלי במהלך ימי הביניים. שם המשפחה של הארי הקדוש נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-13, כאשר הוא שימש בתור שם אישי באנגליה. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם הוא ב-1273 Assize Rolls of Kent, שם רשום אדם בשם ויליאם הארי. השם נמצא גם ברשימות הסובסידיות של סאסקס משנת 1296, שם רשום אדם בשם ג'ון הארי.

וריאציות של שם המשפחה

לשם המשפחה של הארי הקדוש יש וריאציות רבות, כולל האריס, הארי, האריס והאריס. השם נמצא גם באיותים שונים, כולל הארי, הארי, הארי והארי.

שימוש נוכחי בשם המשפחה

שם המשפחה של הארי הקדוש עדיין בשימוש היום, במיוחד בבריטניה ובארצות הברית. על פי מפקד האוכלוסין של ארצות הברית 2018, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר בארצות הברית, עם אוכלוסייה מוערכת של 8,945 אנשים הנושאים את השם. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של הארי הקדוש, כולל השחקן והקומיקאי הבריטי הארי אנפילד, השחקן והקומיקאי האמריקאי הארי שירר, והזמר והכותב הבריטי הארי סטיילס.

סיכום

שם המשפחה של הארי הקדוש הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי הארי. זהו שם משפחה נפוץ בחלקים רבים של העולם, במיוחד בבריטניה ובארצות הברית. שם המשפחה נגזר מהשם האישי האנגלי הישן Hereweard, המורכב מהאלמנטים כאן, כלומר "צבא", ו-wear, כלומר "שומר". השם זכה לפופולריות על ידי דמותו האגדית של הארי הקדוש, שנאמר כי היה מגן העם האנגלי במהלך ימי הביניים. לשם המשפחה יש וריאציות רבות, כולל האריס, הארי, האריס והאריס, והוא עדיין בשימוש היום. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של הארי הקדוש, כולל השחקן והקומיקאי הבריטי הארי אנפילד, השחקן והקומיקאי האמריקאי הארי שירר, והזמר והכותב הבריטי הארי סטיילס.

שֵׁם מָקוֹר וריאציות
הארי הקדוש אנגלית ישנה הארי, הארי, האריס, האריס, הארי, הארי, הארי, הארי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן