דף הבית » טופ 100 » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מרציאנו

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מרציאנו

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מרציאנו

מהו שם המשפחה מרציאנו?

שם המשפחה מרציאנו הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי מרציאנו, שמקורו באיטליה. זהו שם משפחה נפוץ באיטליה, פורטוגל וספרד, והוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. שם המשפחה מרציאנו נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. הוא נמצא גם בפורטוגל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, ובספרד, שם הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו.

מקור שם המשפחה מרציאנו

שם המשפחה מרציאנו נגזר מהשם הפרטי מרציאנו, שמקורו באיטליה. השם נגזר מהשם הלטיני מרקוס, שפירושו "לוחם" או "לוחם". השם זכה לפופולריות של הקיסר הרומי מרקוס אורליוס, שהיה ידוע בכושרו הצבאי. השם זכה לפופולריות גם על ידי הקדוש מהמאה ה-4, מרסיאן הקדוש מטורטונה.

שם משפחה מרציאנו באיטליה

באיטליה, שם המשפחה מרציאנו הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. הוא נמצא לרוב באזורי קמפניה, לאציו ולומברדיה. שם המשפחה מרציאנו נמצא גם בחלקים אחרים של איטליה, כולל אברוצו, קלבריה, אמיליה-רומאניה, פריולי-ונציה ג'וליה, מרשה, מוליסה, פיימונטה, פוליה, סרדיניה, סיציליה, טוסקנה וונטו.

שם משפחה מרציאנו בפורטוגל

בפורטוגל, שם המשפחה מרציאנו הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נמצא לרוב באזורי אלגרבה, האיים האזוריים ומדיירה. שם המשפחה מרציאנו נמצא גם בחלקים אחרים של פורטוגל, כולל Beira Alta, Beira Baixa, Beira Litoral, Estremadura, Minho ו-Tras-os-Montes.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרציאנו

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה מרציאנו, כולל:

  • רוקי מרציאנו, מתאגרף אמריקאי שהיה אלוף העולם במשקל כבד מ-1952 עד 1956.
  • ויני מרציאנו, שחקן וקומיקאי אמריקאי.
  • אנג'לו מרציאנו, פסל איטלקי.
  • ג'ובאני מרציאנו, צייר איטלקי.
  • ג'ובאני בטיסטה מרציאנו, מלחין איטלקי.
  • ג'ובאני בטיסטה מרציאנו, אדריכל איטלקי.

שם המשפחה מרציאנו הוא שם משפחה נפוץ באיטליה, פורטוגל וספרד, והוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם הפרטי מרציאנו, שמקורו באיטליה. השם נגזר מהשם הלטיני מרקוס, שפירושו "לוחם" או "לוחם". באיטליה, שם המשפחה מרציאנו הוא שם המשפחה ה-5 בשכיחותו, בעוד שבפורטוגל זהו שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, ובספרד הוא שם המשפחה ה-24 בשכיחותו. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה מרציאנו, כולל רוקי מרציאנו, ויני מרציאנו, אנג'לו מרציאנו, ג'ובאני מרציאנו, ג'ובאני בטיסטה מרציאנו וג'ובאני בטיסטה מרציאנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן