דף הבית » טופ 100 » שם משפחה דימרי: מדריך מקיף

שם משפחה דימרי: מדריך מקיף

2023-05-22 19:49:00+02:00

מהו שם המשפחה דימרי?

שם המשפחה דימארי הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא איטלקי, הנגזר מהשם הפרטי דימרקו. הוא נמצא לרוב באזורי קמפניה ולאציו באיטליה, כמו גם בארצות הברית. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי. שם המשפחה דימארי נגזר מהשם הפרטי דימארקו, שמקורו בשם הלטיני מרקוס. השם מרקוס נגזר מהאל הרומי מאדים, שהיה אל המלחמה. נהוג לחשוב שהשם דימרקו ניתן לאדם שהיה אמיץ או חזק בקרב.

היסטוריה של שם המשפחה דימרי

מקורו של שם המשפחה דימארי הוא באזור קמפניה באיטליה. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה הוא מהמאה ה-16, כאשר אדם בשם דימרקו תועד כמתגורר בעיירה סן ג'ורג'יו א קרמנו. שם המשפחה דימארי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי. משערים כי שם המשפחה הובא למדינות אלו על ידי מהגרים איטלקים שהתיישבו שם במאות ה-19 וה-20.

שימוש נוכחי בשם המשפחה דימרי

כיום, שם המשפחה דימרי נמצא לרוב באזורי קמפניה ולאציו באיטליה, כמו גם בארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. שם המשפחה דימרי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי. משערים כי שם המשפחה הובא למדינות אלו על ידי מהגרים איטלקים שהתיישבו שם במאות ה-19 וה-20.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דימרי

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דימרי. אלה כוללים את השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דימארי, הכדורגלן האיטלקי אנטוניו דימארי, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ו דימארי.

סיכום

שם המשפחה דימארי הוא שם משפחה פטרונימי ממוצא איטלקי, הנגזר מהשם הפרטי דימרקו. הוא נמצא לרוב באזורי קמפניה ולאציו באיטליה, כמו גם בארצות הברית. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי. מקורו של שם המשפחה דימארי הוא באזור קמפניה באיטליה, והוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה בארצות הברית. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דימארי, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דימארי, הכדורגלן האיטלקי אנטוניו דימארי, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ו דימארי.

טבלת תפוצת שמות המשפחה של דימרי

מדינה מספר אנשים עם שם המשפחה דימרי
אִיטַלִיָה 2,000
ארצות הברית 1,000
ארגנטינה 500
בְּרָזִיל 200
אורוגוואי 100

שם המשפחה דימרי הוא שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא עדיין נמצא במספר מדינות ברחבי העולם. באיטליה, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי קמפניה ולאציו. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי. לשם המשפחה דימרי יש היסטוריה ארוכה ומעניינת, והוא קשור לכמה אנשים מפורסמים. זהו שם משפחה פטרונימי ממוצא איטלקי, הנגזר מהשם הפרטי דימרקו. נהוג לחשוב שהשם דימרקו ניתן לאדם שהיה אמיץ או חזק בקרב. שם המשפחה נמצא לרוב באזורי קמפניה ולאציו באיטליה, כמו גם בארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי. שם המשפחה דימרי הוא שם משפחה ייחודי ומעניין, ומעניין ללמוד על ההיסטוריה והשימוש הנוכחי בו. זהו שם משפחה פטרונימי ממוצא איטלקי, הנגזר מהשם הפרטי דימרקו. נהוג לחשוב שהשם דימרקו ניתן לאדם שהיה אמיץ או חזק בקרב. שם המשפחה נמצא לרוב באזורי קמפניה ולאציו באיטליה, כמו גם בארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה דימארי, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דימארי, הכדורגלן האיטלקי אנטוניו דימארי, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ו דימארי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן