דף הבית » TOP10 » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מרטון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מרטון

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מרטון

מה המשמעות של שם המשפחה מרטון?

שם המשפחה מרטון הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "maere", שפירושה "גבול". מאמינים כי שם המשפחה מרטון ניתן במקור למי שגר ליד גבול או גבול. שם המשפחה מרטון נמצא גם במדינות אחרות, כמו אירלנד, סקוטלנד ווילס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרטון

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה מרטון. הנה רשימה של כמה מהם:

  • ג'ון מרטון, שחקן אנגלי
  • יוזף מרטון, שחקן הונגרי
  • לסלו מרטון, שחקן הונגרי
  • מרטה מרטון, שחקנית הונגרית
  • מיקלוש מרטון, שחקן הונגרי
  • פיטר מרטון, שחקן הונגרי
  • טיבור מרטון, שחקן הונגרי

היסטוריה של שם המשפחה מרטון

מקורו של שם המשפחה מרטון הוא באנגליה במאה ה-12. נהוג לחשוב שהשם שימש לראשונה מישהו שגר ליד גבול או גבול. שם המשפחה מרטון אומץ אז על ידי מדינות אחרות, כמו אירלנד, סקוטלנד ווילס. שם המשפחה מרטון נמצא גם בהונגריה, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים הונגרים שעברו למדינה במאה ה-19. שם המשפחה מרטון נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

שם משפחה מרטון בארצות הברית

שם המשפחה מרטון נמצא בארצות הברית, שם מאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים שעברו לארץ במאה ה-19. שם המשפחה מרטון נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה מרטון נפוץ בארצות הברית? ת: כן, שם המשפחה מרטון נפוץ למדי בארצות הברית. זה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. ש: האם שם המשפחה מרטון נמצא במדינות אחרות? ת: כן, שם המשפחה מרטון נמצא במדינות אחרות, כגון הונגריה, אירלנד, סקוטלנד, וויילס, קנדה ואוסטרליה. ש: מה מקור שם המשפחה מרטון? ת: שם המשפחה מרטון הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "maere", שפירושה "גבול". מאמינים כי שם המשפחה מרטון ניתן במקור למי שגר ליד גבול או גבול. ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרטון? ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה מרטון. חלקם כוללים את ג'ון מרטון, יוזף מרטון, לאסלו מרטון, מרטה מרטון, מיקלוש מרטון, פיטר מרטון וטיבור מרטון.

סיכום

שם המשפחה מרטון הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "maere", שפירושה "גבול". מאמינים כי שם המשפחה מרטון ניתן במקור למי שגר ליד גבול או גבול. שם המשפחה מרטון נמצא גם במדינות אחרות, כמו הונגריה, אירלנד, סקוטלנד, וויילס, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מרטון, כולל ג'ון מרטון, יוזף מרטון, לאסלו מרטון, מרטה מרטון, מיקלוש מרטון, פיטר מרטון וטיבור מרטון. שם המשפחה מרטון נפוץ ביותר בארצות הברית במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן