דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה פינס

משמעות שם המשפחה פינס

משמעות שם המשפחה פינס

מה המשמעות של שם המשפחה פינס?

שם המשפחה פינס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "pin", שפירושה "נקודה או פסגה". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגר ליד עץ אורנים או יער אורנים. משערים שמשפחת פינס מקורה במחוז דבון באנגליה. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר ויליאם דה פין תועד במאה הגלילים של דבון.

מקורות שם המשפחה פינס

משערים שמשפחת פינס מקורה במחוז דבון באנגליה. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר ויליאם דה פין תועד במאה הגלילים של דבון. משערים שמשפחת פינס הייתה צאצא של אציל נורמני בשם ויליאם דה פין, שקיבל אדמות בדבון על ידי ויליאם הכובש. משערים שהמשפחה הוקמה באזור במשך כמה מאות שנים, והשם נפוץ עד היום בדבון.

וריאציות של שם המשפחה פינס

לשם המשפחה פינס יש וריאציות רבות, כולל Pyn, Pyne, Pine ו-Pines. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, שם הוא מאוית Pin.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינס

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינס, ביניהם השחקן והבמאי האמריקאי מייקל פינס, השחקן והבמאי הבריטי פיטר פינס, והשחקן והבמאי האמריקאי ריצ'רד פינס.

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר וריאציות אנשים מפורסמים
אורנים אנגלית פין, פיין, אורן, סיכה מייקל פינס, פיטר פינס, ריצ'רד פינס

שם המשפחה פינס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "pin", שפירושה "נקודה או פסגה". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגר ליד עץ אורנים או יער אורנים. משערים שמשפחת פינס מקורה במחוז דבון באנגליה. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר ויליאם דה פין תועד במאה הגלילים של דבון. משערים שמשפחת פינס הייתה צאצא של אציל נורמני בשם ויליאם דה פין, שקיבל אדמות בדבון על ידי ויליאם הכובש. משערים שהמשפחה הוקמה באזור במשך כמה מאות שנים, והשם נפוץ עד היום בדבון. לשם המשפחה פינס יש וריאציות רבות, כולל Pyn, Pyne, Pine ו-Pines. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, שם הוא מאוית Pin. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינס, ביניהם השחקן והבמאי האמריקאי מייקל פינס, השחקן והבמאי הבריטי פיטר פינס, והשחקן והבמאי האמריקאי ריצ'רד פינס. המשמעות של שם המשפחה פינס קשורה למחוז דבון האנגלי ולמילה האנגלית הישנה "pin", שפירושה "נקודה או פסגה". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגר ליד עץ אורנים או יער אורנים. מאמינים שמשפחת פינס מקורה במחוז דבון האנגלי והיא הוקמה באזור במשך כמה מאות שנים. לשם המשפחה פינס יש וריאציות רבות, כולל Pyn, Pyne, Pine ו-Pines, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, שם הוא מאוית Pin. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פינס, ביניהם השחקן והבמאי האמריקאי מייקל פינס, השחקן והבמאי הבריטי פיטר פינס, והשחקן והבמאי האמריקאי ריצ'רד פינס. אם תרצה ללמוד עוד על המשמעות של שם המשפחה פינס ומקורותיו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן