דף הבית » טופ 100 » מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מונזה

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מונזה

מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מונזה

מה המשמעות של שם המשפחה מונזה?

שם המשפחה מונזה הוא ממוצא איטלקי, והוא נגזר מהעיר מונזה בלומברדיה, איטליה. מקורו של השם הוא מהמילה הלטינית "מונס", שפירושה "הר". הוא האמין כי השם ניתן למי שגרו ליד הרי מונזה.

איפה שם המשפחה מונזה הנפוץ ביותר?

שם המשפחה מונזה נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות איטלקיות גדולות, כמו ארצות הברית, ארגנטינה וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה מונזה הוא שם המשפחה ה-10,965 הנפוץ ביותר.

מונזה באיטליה

באיטליה, שם המשפחה מונזה נמצא לרוב באזור לומברדיה, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם באזורים אחרים של איטליה, כמו טוסקנה, אמיליה-רומאניה ו-ונטו.

מונזה בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה מונזה הוא שם המשפחה ה-10,965 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה.

מונזה בארגנטינה

בארגנטינה, שם המשפחה מונזה הוא שם המשפחה ה-1,937 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במחוזות בואנוס איירס, קורדובה וסנטה פה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מונזה

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה של מונזה, ביניהם נהג הפורמולה האיטלקי ג'אנקרלו מונזה, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה מונזה, והצייר והפסל האיטלקי פרנצ'סקו מונזה.

סיכום

שם המשפחה מונזה הוא ממוצא איטלקי, והוא נגזר מהעיר מונזה בלומברדיה, איטליה. הוא נמצא לרוב באיטליה, ארצות הברית, ארגנטינה וברזיל. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה של מונזה, ביניהם נהג הפורמולה האיטלקי ג'אנקרלו מונזה, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה מונזה, והצייר והפסל האיטלקי פרנצ'סקו מונזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן