דף הבית » אנציקלופדיה » מה פירוש שם המשפחה לנקרי?

מה פירוש שם המשפחה לנקרי?

מה פירוש שם המשפחה לנקרי?

מה פירוש שם המשפחה לנקרי?

שם המשפחה לנקרי הוא ממוצא הודי ויש לו היסטוריה ארוכה. זה נגזר מהמילה סנסקריט "לנקר" שפירושה "לשוטט". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע בדרכי הנדודים שלו. השם לנקרי נמצא בחלקים רבים של הודו, כולל מדינות מהראשטרה, קרנטקה וגוג'ראט. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מאוית לעתים קרובות כ"לנקר". השם מזוהה לעתים קרובות עם האל ההינדי שיווה, שידוע בדרכי הנדודים שלו. השם קשור גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג.

מקור שם המשפחה לנקרי

מקורו של שם המשפחה לנקרי הוא מאמינים מהמילה הסנסקריט "לנקר", שפירושה "לשוטט". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע בדרכי הנדודים שלו. השם קשור גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג. השם קשור גם לאל ההינדי וישנו, שהוא מגן היקום. השם קשור גם לאלה ההינדית סרסווטי, שהיא אלת הידע והחוכמה. השם קשור גם לאל ההינדי גנשה, שהוא אל ההצלחה והמזל הטוב.

משמעות שם המשפחה לנקרי

משערים שפירוש שם המשפחה לנקרי הוא "מי שמשוטט". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע בדרכי הנדודים שלו. השם קשור גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג. השם קשור גם לאל ההינדי וישנו, שהוא מגן היקום. השם קשור גם לאלה ההינדית סרסווטי, שהיא אלת הידע והחוכמה. השם קשור גם לאל ההינדי גנשה, שהוא אל ההצלחה והמזל הטוב.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לנקרי

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה לנקרי, ביניהם השחקן והבמאי ההודי ראג'קומאר לנקרי, השחקנית והדוגמנית ההודית שילפה שטי, והשחקן והבמאי ההודי רקש רושאן. השם קשור גם לזמר והמלחין ההודי AR Rahman, השחקן והבמאי ההודי אמיר חאן, והשחקן והבמאי ההודי סנג'אי לילה בהנסאלי. השם מזוהה גם עם השחקן והבמאי ההודי קארן ג'והאר, השחקן והבמאי ההודי פרהאן אחטאר, והשחקן והבמאי ההודי אנורג קאשיאפ. השם מזוהה גם עם השחקן והבמאי ההודי אימטיאז עלי, השחקן והבמאי ההודי אנורג באסו, והשחקן והבמאי ההודי ראג'קומאר היראני.

לסיכום, שם המשפחה לנקרי הוא ממוצא הודי ויש לו היסטוריה ארוכה. זה נגזר מהמילה סנסקריט "לנקר" שפירושה "לשוטט". השם קשור גם לאל ההינדי שיווה, שידוע בדרכי הנדודים שלו. השם קשור גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה לנקרי, מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן