דף הבית » אנציקלופדיה » מהו שם המשפחה קאקולי?

מהו שם המשפחה קאקולי?

מהו שם המשפחה קאקולי?

מהו שם המשפחה קאקולי?

שם המשפחה קאקולי הוא שם משפחה שעבר בדורות. מאמינים שמקורו בהודו, והוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה בסנסקריט "קאקול", שפירושה "לוטוס". מאמינים שהוא קשור גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג. שם המשפחה קאקולי נמצא לרוב בהודו, פקיסטן ובנגלדש. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. בהודו, שם המשפחה קאקולי נמצא לרוב במדינות אוטר פראדש, ביהאר וראג'סטן.

היסטוריה של שם המשפחה קאקולי

מקורו של שם המשפחה Kakuli הוא בהודו. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי קבוצת אנשים שהיגרו מאזור פנג'אב בהודו למדינת אוטר פראדש של ימינו. לאחר מכן המשפחה התפשטה לחלקים אחרים של הודו, ובסופו של דבר למדינות אחרות. לפי ההערכה, שם המשפחה קאקולי נגזר מהמילה בסנסקריט "קאקול", שפירושה "לוטוס". זה כנראה נובע מהעובדה שפרח הלוטוס הוא סמל של עושר ושגשוג בהינדואיזם. מאמינים כי שם המשפחה קשור גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג.

שכיחות שם המשפחה קאקולי

שם המשפחה קאקולי נמצא לרוב בהודו, פקיסטן ובנגלדש. בהודו, שם המשפחה קאקולי נמצא לרוב במדינות אוטר פראדש, ביהאר וראג'סטן. בפקיסטן, שם המשפחה קאקולי נמצא לרוב במחוזות פנג'אב וסינד. בבנגלדש, שם המשפחה Kakuli נמצא לרוב במחוזות דאקה וצ'יטגונג. שם המשפחה Kakuli נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה Kakuli נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס. בקנדה, שם המשפחה Kakuli נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. בבריטניה, שם המשפחה Kakuli נמצא לרוב במחוזות לונדון וסארי. באוסטרליה, שם המשפחה קאקולי נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

מקור שם המשפחה קאקולי

מקורו של שם המשפחה קאקולי הוא מאמינים מהמילה הסנסקריט "קאקול", שפירושה "לוטוס". זה כנראה נובע מהעובדה שפרח הלוטוס הוא סמל של עושר ושגשוג בהינדואיזם. מאמינים כי שם המשפחה קשור גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג.

וריאציות של שם המשפחה קאקולי

לשם המשפחה Kakuli יש וריאציות רבות, כולל Kakul, Kakuli, Kaku, Kakuwa ו-Kakuwa. וריאציות אלה נמצאות לרוב בהודו, פקיסטן ובנגלדש.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קאקולי

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Kakuli. אלה כוללים את השחקן והבמאי ההודי ראג'ש קאקול, הזמר והשחקן הפקיסטני עלי זפאר, והשחקן והבמאי הבנגלדשי אנואר חוסיין.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר שְׁכִיחוּת
קאקולי הוֹדוּ הודו, פקיסטן, בנגלדש, ארה"ב, קנדה, בריטניה, אוסטרליה

סיכום

שם המשפחה קאקולי הוא שם משפחה שעבר בדורות. מאמינים שמקורו בהודו, והוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה בסנסקריט "קאקול", שפירושה "לוטוס". מאמינים שהיא קשורה גם לאלה ההינדית לקשמי, שהיא אלת העושר והשגשוג. שם המשפחה קאקולי נמצא לרוב בהודו, פקיסטן ובנגלדש, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה קאקולי, ביניהם השחקן והבמאי ההודי ראג'ש קאקול, הזמר והשחקן הפקיסטני עלי זפאר, והשחקן והבמאי הבנגלדשי אנואר חוסיין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן