דף הבית » עשרת הגדולים » מה פירוש שם המשפחה כלב?

מה פירוש שם המשפחה כלב?

מה פירוש שם המשפחה כלב?

מה פירוש שם המשפחה כלב?

שם המשפחה Dog הוא ממקור אנגלי ויש לו מגוון משמעויות. זה יכול להיגזר מהמילה האנגלית הישנה "docga", שהייתה סוג של כלב, או שזה יכול להיגזר מהמילה האנגלית הישנה "docge", שפירושה "פגיון". זה יכול להיות גם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "doh", שפירושה "יונה". שם המשפחה Dog יכול להיגזר גם מהמילה האנגלית הישנה "doh", שפירושה "יונה".

היסטוריה של שם המשפחה של הכלב

שם המשפחה כלב נמצא ברשומות החל מהמאה ה-12. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה נמצא ב-Pipe Rolls of Yorkshire בשנת 1185, שם תועד רוברט דוג אחד. שם המשפחה הכלב נמצא גם במאה הגלילים של 1273, שם תועד ויליאם דוג אחד. שם המשפחה הכלב נמצא גם ב-Subsidie Rolls of Sussex בשנת 1327, שם תועד ג'ון דוג אחד. שם המשפחה של הכלב נמצא גם ברשומות מס הסקר של יורקשייר בשנת 1379, שם תועד ג'ון דוג אחד.

וריאציות של שם המשפחה של הכלב

לשם המשפחה של הכלב יש וריאציות רבות, כולל Dogg, Dogge, Dogges, Doggett, Doggitt, Doggy, and Doggott.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של הכלב

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה דוג, כולל השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט, השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט הבן, השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט השלישי, השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט הרביעי, ו- השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט V.

הפצת שם המשפחה של הכלב

שם המשפחה הכלב נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-8,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-15,737 הנפוץ ביותר.

משאבי גנאלוגיה עבור שם המשפחה של הכלב

אם אתה חוקר את שם המשפחה של הכלב, משאבי הגנאלוגיה הבאים עשויים להיות מועילים:• FamilySearch – מסד נתונים ניתן לחיפוש של רשומות עבור שם המשפחה של הכלב• Ancestry.com – מסד נתונים ניתן לחיפוש של רשומות עבור שם המשפחה של הכלב• Genealogy.com – מסד נתונים ניתן לחיפוש של רשומות עבור שם המשפחה של הכלב• MyHeritage – מאגר רשומות ניתן לחיפוש עבור שם המשפחה של הכלב• FindMyPast – מאגר רשומות ניתן לחיפוש עבור שם המשפחה של הכלב• אבותיו – מאגר רשומות הניתן לחיפוש עבור שם המשפחה של הכלב• מאגר שמות המשפחה באינטרנט – מאגר רשומות הניתן לחיפוש עבור שם המשפחה של הכלב • יוטיוב – מאגר סרטונים ניתן לחיפוש עבור שם המשפחה של הכלב https://youtube.com/results?search_query=Dog לסיכום, שם המשפחה הכלב הוא ממקור אנגלי ויש לו מגוון משמעויות. הוא נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-8,845 הנפוץ ביותר. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה דוג, כולל השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט, השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט הבן, השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט השלישי, השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון דוג'ט הרביעי, ו- השחקן והקומיקאי האנגלי John Doggett V. אם אתה חוקר את שם המשפחה Dog, משאבי הגנאלוגיה לעיל עשויים להיות מועילים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן