דף הבית » להעביר את הזמן » מה מקורו של שם המשפחה בנד?

מה מקורו של שם המשפחה בנד?

2023-05-08 06:18:00+02:00

מהו שם המשפחה בנד?

שם המשפחה בנד הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו בימי הביניים, וחושבים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'bend', שפירושה 'כפוף' או 'עקום'. שם המשפחה בנד נמצא גם בשפות רבות אחרות, כולל גרמנית, הולנדית וצרפתית.

תיאוריות על מקור שם המשפחה בנד

קיימות מספר תיאוריות על מקור שם המשפחה בנד. תיאוריה אחת מציעה שמקורו של שם המשפחה ממיקום גיאוגרפי, כגון עיקול בנהר או עיקול בכביש. תיאוריה אחרת מציעה שמקור שם המשפחה הוא מאפיין פיזי, כמו אף מעוקל או גב כפוף. תיאוריה שלישית מציעה כי שם המשפחה מקורו בכינוי, כגון 'בנדי' או 'בנדר'.

מיקומים גיאוגרפיים של שם המשפחה בנד

שם המשפחה בנד נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת והולנד. בארצות הברית, שם המשפחה בנד נמצא לרוב במדינות טקסס, קליפורניה וניו יורק. בקנדה, שם המשפחה בנד נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה בנד נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

בנד באנגליה

באנגליה, שם המשפחה בנד נמצא לרוב במחוזות קנט, אסקס וסאפוק. מאמינים שמקורו של שם המשפחה במחוז קנט, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-12. האיות המוקדם ביותר של שם המשפחה בנד היה 'בנד', שנמצא בגלילי הצינורות של קנט בשנת 1212.

בנד בסקוטלנד

בסקוטלנד, שם המשפחה בנד נמצא לרוב במחוזות אברדנשייר, אנגוס ופרתשייר. מאמינים שמקורו של שם המשפחה במחוז אברדנשייר, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-13. האיות המוקדם ביותר של שם המשפחה בנד היה 'בנד', שנמצא באוצר הכספים של סקוטלנד ב-1296.

בנד באירלנד

באירלנד, שם המשפחה בנד נמצא לרוב במחוזות קורק, דבלין וגאלווי. מאמינים שמקורו של שם המשפחה במחוז קורק, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-16. האיות המוקדם ביותר של שם המשפחה בנד היה 'בנד', שנמצא ב-Feants of Ireland בשנת 1586.

תשובות ושאלות

ש: מה מקורו של שם המשפחה בנד? א: על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה בנד בימי הביניים, וחושבים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'בנד', שפירושה 'כופף' או 'עקום'. '.ש: היכן נמצא שם המשפחה בנד בדרך כלל? ת: שם המשפחה בנד נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת והולנד. ש: מהו האיות המתועד המוקדם ביותר של שם המשפחה בנד? א: האיות המוקדם ביותר של שם המשפחה בנד היה 'בנד', שנמצא ב-Pipe Rolls of Kent בשנת 1212.

סיכום

שם המשפחה בנד הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו בימי הביניים, וחושבים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'bend', שפירושה 'כפוף' או 'עקום'. שם המשפחה בנד נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת והולנד. האיות המתועד המוקדם ביותר של שם המשפחה בנד היה 'בנד', שנמצא בגלילי הצינורות של קנט בשנת 1212. כדי ללמוד עוד על מקורו של שם המשפחה בנד, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן