דף הבית » מעניין » מה לעשות כשיש לך כרטיס טיסה עם שם משפחה שגוי

מה לעשות כשיש לך כרטיס טיסה עם שם משפחה שגוי

מה לעשות כשיש לך כרטיס טיסה עם שם משפחה שגוי

מה לעשות כשיש לך כרטיס טיסה עם שם משפחה שגוי

האם אי פעם רכשת כרטיס טיסה רק כדי להבין שעשית טעות בשם המשפחה? זה יכול להיות מצב מלחיץ, אבל יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להבטיח שאתה עדיין יכול לעלות על הטיסה שלך.

בדוק את מדיניות חברת התעופה

הצעד הראשון הוא לבדוק את מדיניות חברת התעופה. לכל חברת תעופה חוקים ותקנות שונים בכל הנוגע לשינויי שמות. חברות תעופה מסוימות עשויות לאפשר לך לבצע שינוי שם חד פעמי תמורת תשלום, בעוד שאחרות עשויות לא לאפשר שינויים כלל. חשוב לבדוק את מדיניות חברת התעופה לפני ביצוע שינויים כלשהם.

צור קשר עם חברת התעופה

לאחר שבדקתם את מדיניות חברת התעופה, הגיע הזמן ליצור קשר עם חברת התעופה. בדרך כלל אתה יכול לעשות זאת בטלפון או באינטרנט. כאשר אתם יוצרים קשר עם חברת התעופה, הסבירו את המצב ושאלו מה ניתן לעשות. ייתכן שחברת התעופה תוכל לבצע את השינוי עבורך או שהיא עשויה לדרוש ממך לרכוש כרטיס חדש.

בדוק את מדיניות שדה התעופה

בנוסף למדיניות חברת התעופה, כדאי לבדוק גם את מדיניות שדה התעופה. שדות תעופה מסוימים עשויים לדרוש ממך להציג תעודה מזהה תקפה עם השם הנכון כדי לעלות למטוס. אם זה המקרה, ייתכן שיהיה עליך לרכוש כרטיס חדש או להציג תעודה מזהה תקפה עם השם הנכון.

תביא תיעוד

כשאתם מטיילים, תמיד כדאי להביא תיעוד שמוכיח את זהותכם. זה יכול לכלול רישיון נהיגה, דרכון או צורה אחרת של זיהוי. זה יעזור להוכיח את זהותך אם יש אי התאמה בין השם בכרטיס שלך לבין השם בתעודת הזהות שלך.

סיכום

להחזיק כרטיס טיסה עם שם משפחה שגוי יכול להיות מצב מלחיץ, אבל זה לא חייב להיות. על ידי בדיקת מדיניות חברת התעופה, יצירת קשר עם חברת התעופה, בדיקת מדיניות שדה התעופה והבאת תיעוד, תוכל להבטיח שעדיין תוכל לעלות על הטיסה שלך. למידע נוסף על התהליך, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן