דף הבית » מעניין » הזמנת כרטיס טיסה לאחר שינוי שם משפחה

הזמנת כרטיס טיסה לאחר שינוי שם משפחה

הזמנת כרטיס טיסה לאחר שינוי שם משפחה

הזמנת כרטיס טיסה לאחר שינוי שם משפחה

שינוי שם המשפחה שלך יכול להיות החלטה גדולה, וזה גם יכול להיות טרחה כשמדובר בעדכון המסמכים שלך. אחד המסמכים שאתה צריך לעדכן הוא כרטיס הטיסה שלך אם כבר הזמנת טיסה. הנה מה שאתה צריך לדעת על הזמנת כרטיס טיסה לאחר שינוי שם משפחה.

מסמכים שאתה צריך

כאשר אתה מזמין כרטיס טיסה לאחר שינוי שם משפחה, תצטרך לספק הוכחה לשינוי השם. זה יכול להיות תעודת נישואין, צו גירושין או מסמך משפטי אחר. כמו כן, יהיה עליך לספק צורה תקפה של זיהוי, כגון רישיון נהיגה או דרכון.

צעדים לנקוט

ברגע שיש לך את המסמכים הדרושים, תצטרך ליצור קשר עם חברת התעופה כדי לבצע את השינוי. אתה יכול לעשות זאת בטלפון, בדוא"ל או באופן אישי. כאשר תיצור קשר עם חברת התעופה, תצטרך לספק את המסמכים ואת שמך החדש. לאחר מכן חברת התעופה תעדכן את הכרטיס שלך ותנפיק לך כרטיס חדש עם שמך החדש. חשוב לציין שעשויה להיות עמלה הקשורה לשינוי שמך בכרטיס. העמלה תשתנה בהתאם לחברת התעופה ולסוג הכרטיס שברשותך. כמו כן, עליך להיות מודע לכך שחברות תעופה מסוימות עשויות שלא לאפשר לך לשנות את שמך בכרטיס. במקרה זה, תצטרך לרכוש כרטיס חדש עם השם החדש שלך.

סיכום

הזמנת כרטיס טיסה לאחר שינוי שם משפחה יכולה להיות טרחה, אך חשוב לוודא שהכרטיס שלך מעודכן בשם החדש שלך. ודא שיש לך את המסמכים הדרושים וצור קשר עם חברת התעופה כדי לבצע את השינוי. עשויה להיות עמלה הקשורה לשינוי, אז הקפד לבדוק עם חברת התעופה לפני ביצוע השינוי. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן