דף הבית » מעניין » מה המשמעות של שם המשפחה קאופמן?

מה המשמעות של שם המשפחה קאופמן?

מה המשמעות של שם המשפחה קאופמן?

משמעות שם המשפחה קאופמן

שם המשפחה קאופמן הוא ממוצא גרמני ויהודי. זה נגזר מהמילה הגרמנית "קאופמן", שפירושה "סוחר" או "סוחר". השם ניתן כנראה למי שהיה סוחר או סוחר בימי הביניים. ייתכן גם שהשם ניתן למי שהיה חנווני או רוכל. שם המשפחה קאופמן נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה קאופמן נפוץ ביותר במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

תולדות שם המשפחה של קאופמן

לשם המשפחה קאופמן יש היסטוריה ארוכה באירופה. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא מהמאה ה-13 בגרמניה. השם נמצא גם באוסטריה במאה ה-15. במאה ה-18, שם המשפחה קאופמן נמצא בארצות הברית. התיעוד הראשון הידוע של השם בארצות הברית הוא משנת 1790 בפנסילבניה. השם נמצא גם בניו יורק ובאוהיו במאה ה-19.

וריאציות שם משפחה של קאופמן

לשם המשפחה קאופמן יש וריאציות רבות, כולל קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן וקאופמן.

תפוצת שמות משפחה קאופמן

שם המשפחה קאופמן נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה קאופמן נפוץ ביותר במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. בקנדה, שם המשפחה קאופמן נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. בגרמניה, שם המשפחה קאופמן נפוץ ביותר במדינות בוואריה ובאדן-וורטמברג. באוסטריה, שם המשפחה קאופמן נפוץ ביותר במדינות וינה ואוסטריה התחתית.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר וריאציות הפצה
קאופמן גרמני ויהודי קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן וקאופמן ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה וישראל

לסיכום, שם המשפחה קאופמן הוא ממוצא גרמני ויהודי. זה נגזר מהמילה הגרמנית "קאופמן", שפירושה "סוחר" או "סוחר". השם ניתן כנראה למי שהיה סוחר או סוחר בימי הביניים. שם המשפחה קאופמן נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה וישראל. לשם המשפחה קאופמן יש וריאציות רבות, כולל קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן, קאופמן וקאופמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן