דף הבית » מעניין » שם משפחה של רוט: סקירה מהירה

שם משפחה של רוט: סקירה מהירה

שם משפחה של רוט: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה של רוט?

שם המשפחה רוט הוא שם משפחה בשפה הגרמנית, שמקורו במילה הגרמנית התיכונה הגבוהה "רוק" שמשמעותה "אדום". מאמינים שזה שימש ככינוי למישהו עם שיער אדום או גוון אדמדם. שם המשפחה רוט נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית.

מקורו של שם המשפחה רוט

מקורו של שם המשפחה רוט הוא באזורים דוברי הגרמנית של אירופה. סבורים כי הוא שימש כינוי למישהו עם שיער אדום או עור אדמדם. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה רוט מתוארך למאה ה-13 בגרמניה.

שכיחות שם המשפחה רוט

שם המשפחה רוט נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-34 בשכיחותו, כאשר לפי הערכות 1.2 מיליון איש נושאים את השם. באוסטריה, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה העשירי בשכיחותו, כאשר לפי הערכות 200,000 אנשים נושאים את השם. בשווייץ, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-20 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 50,000 אנשים נושאים את השם. בארצות הברית, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 50,000 אנשים נושאים את השם.

שם משפחה רוט בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-34 בשכיחותו, כאשר לפי הערכות 1.2 מיליון איש נושאים את השם. שם המשפחה רוט נפוץ ביותר במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה.

שם משפחה רוט באוסטריה

באוסטריה, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה העשירי בשכיחותו, כאשר לפי הערכות 200,000 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה רוט נפוץ ביותר במדינות וינה, אוסטריה התחתונה ואוסטריה עילית.

שם משפחה רוט בשוויץ

בשווייץ, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-20 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 50,000 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה רוט נפוץ בעיקר בקנטונים ציריך, ברן ובזל-שטדט.

שם משפחה רוט בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 50,000 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה רוט נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה מספר אנשים
גֶרמָנִיָה מקום 34 1.2 מיליון
אוֹסְטְרֵיָה ה-10 200,000
שוויץ ה-20 50,000
ארצות הברית מקום 545 50,000

שם המשפחה רוט הוא שם משפחה בשפה הגרמנית, שמקורו במילה הגרמנית התיכונה הגבוהה "רוק" שמשמעותה "אדום". מאמינים שזה שימש ככינוי למישהו עם שיער אדום או גוון אדמדם. שם המשפחה רוט נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בגרמניה, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-34 בשכיחותו, כאשר לפי הערכות 1.2 מיליון איש נושאים את השם. באוסטריה, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה העשירי בשכיחותו, כאשר לפי הערכות 200,000 אנשים נושאים את השם. בשווייץ, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-20 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 50,000 אנשים נושאים את השם. בארצות הברית, שם המשפחה רוט הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 50,000 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה רוט נפוץ בעיקר במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה בגרמניה; וינה, אוסטריה התחתונה ואוסטריה עילית באוסטריה; ציריך, ברן ובזל-שטאדט בשוויץ; וניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה בארצות הברית. שם המשפחה רוט הוא שם משפחה ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה. זהו תזכורת לאזורים דוברי הגרמנית של אירופה ולאנשים שנשאו את השם לאורך מאות השנים. עבור אלה הנושאים את שם המשפחה רוט, זהו מקור לגאווה ותזכורת למורשתם. למידע נוסף על שם המשפחה רוט, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן