דף הבית » מגזין » מה המשמעות של שם המשפחה פוזיילוב?

מה המשמעות של שם המשפחה פוזיילוב?

מה המשמעות של שם המשפחה פוזיילוב?

מה המשמעות של שם המשפחה פוזיילוב?

שם המשפחה פוזיילוב הוא שם ייחודי ומעניין שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באוקראינה, והוא שם פטרונימי שמקורו בשמו הפרטי של פאבל. השם נגזר מהמילה הסלאבית poziyl, שפירושה "בנו של פאבל". שם המשפחה Poziylov הוא שם נפוץ באוקראינה, רוסיה ומדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה Poziylov הוא שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אב או אב קדמון. במקרה זה, השם נגזר מהשם הפרטי של פאבל. השם נגזר מהמילה הסלאבית poziyl, שפירושה "בנו של פאבל".

מקור שם המשפחה פוזילוב

מקורו של שם המשפחה פוזילוב הוא מאוקראינה. זהו שם פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של אב או אב קדמון. במקרה זה, השם נגזר מהשם הפרטי של פאבל. השם נגזר מהמילה הסלאבית poziyl, שפירושה "בנו של פאבל". שם המשפחה Poziylov הוא שם נפוץ באוקראינה, רוסיה ומדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

וריאציות של שם המשפחה פוזיילוב

לשם המשפחה פוזילוב יש כמה וריאציות, כולל פוזילוב, פוזילובה, פוזילובסקיה ופוזילובסקי. וריאציות אלו נגזרות משם המשפחה המקורי של פוזיילוב, ונמצאות בשימוש במדינות שונות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוזיילוב

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Poziylov. אלה כוללים את השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר פוזילוב, הכדורגלן האוקראיני אולכסנדר פוזילוב, והזמרת והפזמונאית האוקראינית יוליה פוז'ילובה.

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר וריאציות
פוזיילוב אוקראינה פוזילוב, פוזילובה, פוזילובסקיה, פוזילובסקי

לסיכום, שם המשפחה פוזילוב הוא שם ייחודי ומעניין שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באוקראינה, והוא שם פטרונימי שמקורו בשמו הפרטי של פאבל. השם נגזר מהמילה הסלאבית poziyl, שפירושה "בנו של פאבל". שם המשפחה פוזיילוב הוא שם נפוץ באוקראינה, רוסיה ומדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פוזיילוב, ביניהם השחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר פוזילוב, הכדורגלן האוקראיני אולכסנדר פוזילוב והזמרת והפזמונאית האוקראינית יוליה פוז'ילובה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן