דף הבית » טופ 100 » מה המשמעות של שם המשפחה לינדר?

מה המשמעות של שם המשפחה לינדר?

מה המשמעות של שם המשפחה לינדר?

מה המשמעות של שם המשפחה לינדר?

שם המשפחה לינדר הוא ממקור גרמני ויש לו מגוון משמעויות. זה נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "מוך", שפירושה "אחו". זה יכול להיות גם נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "לינד", שפירושה "רך" או "עדין". שם המשפחה לינדר נמצא גם במדינות אחרות, כמו שבדיה, דנמרק והולנד. שם המשפחה לינדר נמצא לרוב בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה לינדר נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

היסטוריה של שם המשפחה לינדר

מקורו של שם המשפחה לינדר הוא באזור הגרמני של בוואריה. מאמינים כי שימש לראשונה משפחה שהתגוררה באזור לינדרהוף, שנמצא באלפים הבוואריים. המשפחה הייתה ידועה במיומנותה בחקלאות וביכולתה לעבד את האדמה. שם המשפחה לינדר נמצא גם במדינות אחרות, כמו שבדיה, דנמרק והולנד. בשוודיה, שם המשפחה לינדר נמצא לרוב במחוז סקונה. בדנמרק, שם המשפחה לינדר נמצא לרוב במחוז יוטלנד. בהולנד, שם המשפחה לינדר נמצא לרוב במחוז צפון הולנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לינדר

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה לינדר. כמה מהם כוללים:• מלחין ופסנתרן גרמני, לודוויג ואן בטהובן (1770-1827).• שחקן שוודי, מקס פון סידוב (1929-2020).• שחקן אמריקאי, רוברט לינדר (1937-2009).• שחקן אמריקאי, רוברט לינדר ג'וניור (נולד ב-1965).• זמרת, כותבת שירים ושחקנית אמריקאית, לינדה לינדר (נולדה ב-1947).• שחקן, במאי ומפיק אמריקאי, ג'ון לינדר (נולד ב-1948).

לינדר בתרבות פופולרית

שם המשפחה לינדר הוצג במגוון הפניות של תרבות פופולרית. לדוגמה, את דמותו של ג'ון לינדר בסדרת הטלוויזיה "האגף המערבי" גילם השחקן ג'ון לינדר. את דמותה של לינדה לינדר בסרט "תלמה ולואיז" גילמה השחקנית לינדה לינדר.

סיכום

שם המשפחה לינדר הוא ממקור גרמני ויש לו מגוון משמעויות. הוא נמצא לרוב בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו שבדיה, דנמרק והולנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה לינדר, והוא הוצג במגוון הפניות לתרבות פופולרית. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה לינדר, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן