דף הבית » TOP10 » מה ההבדל בין קורנפלור, קמח תירס וקמח תירס?

מה ההבדל בין קורנפלור, קמח תירס וקמח תירס?

2023-06-12 08:32:00+02:00

מה זה קורנפלור?

קורנפלור הוא אבקה טחונה דק העשויה מגרעיני תירס מיובשים. זה ידוע גם כעמילן תירס במדינות מסוימות. יש לו מרקם עדין מאוד והוא משמש כחומר עיבוי ברטבים, גרביים ופודינגים. הוא משמש גם באפייה כדי להעניק לעוגות ועוגיות מרקם קל ונימוח.

מה זה קמח תירס?

קמח תירס היא אבקה טחונה גס העשויה מגרעיני תירס מיובשים. הוא משמש כחומר מסמיך במרקים ובתבשילים, כמו גם באפייה כדי לתת ללחמים ולמאפינס מרקם פריך. הוא משמש גם להכנת פולנטה וגריסים.

מהו קמח תירס?

קמח תירס הוא שילוב של קורנפלור וקמח תירס. זוהי אבקה טחונה דק העשויה מגרעיני תירס מיובשים. הוא משמש כחומר עיבוי ברטבים, גרביים ופודינגים, כמו גם באפייה כדי להעניק לעוגות ועוגיות מרקם קל ונימוח.

הבדלים בין קורנפלור, קמח תירס וקמח תירס

מרקם

ההבדל העיקרי בין קורנפלור, קמח תירס וקמח תירס הוא המרקם. קורנפלור הוא אבקה דקה מאוד, בעוד שקמח תירס היא אבקה טחונה גס. קמח תירס הוא שילוב של השניים, במרקם עדין יותר מקמח תירס אך גס יותר מקורנפלור.

שימושים

קורנפלור משמש בעיקר כחומר עיבוי ברטבים, גרביים ופודינגים. הוא משמש גם באפייה כדי להעניק לעוגות ועוגיות מרקם קל ונימוח. קמח תירס משמש בעיקר כחומר מסמיך במרקים ובתבשילים, וכן באפייה כדי לתת ללחמים ולמאפינס מרקם פריך. הוא משמש גם להכנת פולנטה וגריסים. קמח תירס משמש כחומר מסמיך ברטבים, גרביים ופודינגים, וכן באפייה כדי להעניק לעוגות ולעוגיות מרקם קל ונימוח.

תְזוּנָה

קורנפלור הוא מקור טוב לפחמימות ולסיבים תזונתיים. הוא גם עשיר בחלבון ודל בשומן. קמח תירס הוא מקור טוב לפחמימות, סיבים תזונתיים וחלבונים. הוא גם דל בשומן. קמח תירס הוא מקור טוב לפחמימות, סיבים תזונתיים וחלבונים. הוא גם דל בשומן.

כיצד להשתמש בקורנפלור, קמח תירס וקמח קמח תירס

  • קורנפלור יכול לשמש כחומר עיבוי ברטבים, גרביים ופודינגים. ניתן להשתמש בו גם באפייה כדי לתת לעוגות ולעוגיות מרקם קל ואוורירי.
  • קמח תירס יכול לשמש כחומר מסמיך במרקים ובתבשילים, כמו גם באפייה כדי לתת ללחמים ולמאפינס מרקם פריך. ניתן להשתמש בו גם להכנת פולנטה וגריסים.
  • קמח תירס יכול לשמש כחומר מסמיך ברטבים, גרביים ופודינגים, כמו גם באפייה כדי לתת לעוגות ולעוגיות מרקם קל ואוורירי.

לסיכום, קורנפלור, קמח תירס וקמח תירס עשויים כולם מגרעיני תירס מיובשים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא המרקם, כאשר הקורנפלור הוא המשובח ביותר, קמח התירס הוא הגס ביותר, וקמח תירס הוא שילוב של השניים. כולם יכולים לשמש כחומרי עיבוי ברטבים, גרביים ופודינגים, כמו גם באפייה כדי לתת לעוגות ולעוגיות מרקם קל ונימוח. כדי ללמוד עוד על ההבדלים בין קורנפלור, קמח תירס וקמח תירס, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן