דף הבית » עשרת הגדולים » מהו שם משפחה קשה?

מהו שם משפחה קשה?

מהו שם משפחה קשה?

מהו שם משפחה קשה?

שם המשפחה הארד הוא שם נפוץ, שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "קשה", שפירושה "חזק" או "תקיף". השם ניתן במקור לאנשים שהיו חזקים ונחושים, או בעלי חוש צדק חזק. שם המשפחה הארד נמצא לרוב בבריטניה, במיוחד באנגליה ובסקוטלנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה הארד נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

וריאציות של שם המשפחה הקשה

לשם המשפחה Hard יש וריאציות רבות, כולל Harde, Hardin, Harding, Hardman. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות, וייתכן שהאיות של השם השתנה עם הזמן.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה הקשה

שם המשפחה הארד נמצא לרוב בבריטניה, במיוחד באנגליה ובסקוטלנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה הארד נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

שם משפחה קשה באנגליה

באנגליה, שם המשפחה הארד נמצא לרוב במחוזות לנקשייר, יורקשייר ודרבישייר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל לונדון, אסקס וקנט.

שם משפחה קשה בסקוטלנד

בסקוטלנד, שם המשפחה הארד נמצא לרוב במחוזות אברדנשייר, ארגייל ופרתשייר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל אדינבורו, גלזגו ואינברנס.

שם משפחה קשה בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה הארד נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג והסה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל ברלין, המבורג, וסקסוניה.

שם משפחה קשה בצרפת

בצרפת, שם המשפחה הארד נמצא לרוב באזורי אלזס, בריטני ונורמנדי. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל פריז, ליון ומרסיי.

שם משפחה קשה בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה הארד נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל קליפורניה, טקסס ופלורידה.

סיכום

שם המשפחה הארד הוא שם נפוץ, שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "קשה", שפירושה "חזק" או "תקיף". השם ניתן במקור לאנשים שהיו חזקים ונחושים, או בעלי חוש צדק חזק. שם המשפחה הארד נמצא לרוב בבריטניה, במיוחד באנגליה ובסקוטלנד, כמו גם במדינות אחרות כמו גרמניה, צרפת וארצות הברית. וריאציות של שם המשפחה הארד כוללות הארדה, הארדין, הארדינג והארדמן. למידע נוסף על שם המשפחה הארד, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן