דף הבית » אנציקלופדיה » מהו מקור שם המשפחה בראג?

מהו מקור שם המשפחה בראג?

מהו מקור שם המשפחה בראג?

מהו מקור שם המשפחה בראג?

שם המשפחה בראג הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "רברב", שפירושה "גאה" או "מתפאר". הוא האמין כי השם ניתן במקור למישהו שהיה גאה או מתפאר. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הגאלית "bragh", שפירושה "גבעה".

מה המשמעות של שם המשפחה בראג?

פירוש שם המשפחה בראג הוא "גאה" או "מתפאר". הוא האמין גם שפירושו "גבעה" בסקוטלנד.

מהי ההיסטוריה של שם המשפחה בראג?

מקורו של שם המשפחה בראג הוא באנגליה במאה ה-12. מאמינים שזה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "התרברבות", שפירושה "גאה" או "מתפאר". השם נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא נגזר מהמילה הגאלית "bragh", שפירושה "גבעה". שם המשפחה בראג נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. בארצות הברית, שם המשפחה בראג נמצא לרוב במדינות אלבמה, ארקנסו, ג'ורג'יה ומיסיסיפי.

אנשים בולטים עם שם המשפחה בראג

היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה בראג, כולל: ויליאם בראג (1862-1942), פיזיקאי אנגלי וחתן פרס נובל- ברקסטון בראג (1817-1876), גנרל הקונפדרציה במלחמת האזרחים האמריקאית- תומס בראג ( 1810-1872), גנרל הקונפדרציה במלחמת האזרחים האמריקאית- רוברט בראג (1917-2005), שחקן פוטבול אמריקאי- ליאון בראג (1917-2005), מוזיקאי ג'אז אמריקאי- לורנס בראג (1890-1971), אנגלי פיזיקאי וחתן פרס נובל

ציטוטים מפורסמים של אנשים עם שם המשפחה בראג

"הדרך היחידה להיות חבר היא להיות אחד." – ראלף וולדו אמרסון "הדרך היחידה לעשות עבודה נהדרת היא לאהוב את מה שאתה עושה." – סטיב ג'ובס "הדרך היחידה לחיות חיים מאושרים היא לחיות אותם באומץ ובשכנוע." – ברקסטון בראג "הדרך היחידה לעשות שינוי היא לנקוט בפעולה." – רוברט בראג

משאבי גנאלוגיה עבור שם המשפחה בראג

אם אתה מעוניין לחקור את ההיסטוריה המשפחתית שלך ולהתחקות אחר אבותיך הקדמונים בראג, ישנם מספר משאבים זמינים כדי לעזור לך. אלה כוללים: – The Bragg History Society (www.braggfamilyhistory.org) – The Bragg Family Tree (www.braggfamilytree.com) – Ancestry.com (www.ancestry.com) – Find A Grave (www.findagrave.com) – FamilySearch (www.familysearch.org)למידע נוסף על שם המשפחה בראג, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה כדי לגלות עוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן