דף הבית » הכי מדובר » מאיפה מגיע שם המשפחה קוריס?

מאיפה מגיע שם המשפחה קוריס?

מאיפה מגיע שם המשפחה קוריס?

מה המשמעות של שם המשפחה קוריס?

שם המשפחה קוריס הוא ממוצא סלאבי, וחושבים שמקורו באזור קרואטיה של ימינו. השם נגזר מהמילה הסלאבית "קור", שפירושה "קרן". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה ידוע בכוחו ובאומץ ליבו, או שהיו לו קרניים כמו חיה.

היסטוריה של שם המשפחה קוריס

מקורו של שם המשפחה קוריס הוא באזור קרואטיה של ימינו, ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז המאה ה-12. מאמינים כי השם שימש לראשונה על ידי משפחת אצולה באזור, ולאחר מכן אומץ על ידי משפחות אחרות באזור. השם קוריס נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל רוסיה, אוקראינה ופולין. מאמינים כי השם הובא למדינות אלו על ידי עולים מקרואטיה, ואומץ על ידי משפחות גם במדינות אלו.

וריאציות של שם המשפחה קוריס

לשם המשפחה קוריס יש כמה וריאציות, כולל קוריס, קוריס, קוריס וקוריסקו. וריאציות אלה נחשבות שנוצרו על ידי מהגרים שעברו למדינות שונות, ואימצו איותים שונים של השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קוריס

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קוריס, ביניהם הכדורגלן הקרואטי מריו קוריס, הפוליטיקאי האוקראיני יורי קוריס והשחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר קוריס.

סיכום

שם המשפחה קוריס הוא ממוצא סלאבי, ומאמינים שמקורו באזור קרואטיה של ימינו. השם נגזר מהמילה הסלאבית "קור", שפירושה "קרן". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה ידוע בכוחו ובאומץ ליבו, או שהיו לו קרניים כמו חיה. השם נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל רוסיה, אוקראינה ופולין, ויש לו כמה וריאציות, כולל קוריס, קוריס, קוריש וקורישקו. אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קוריס כוללים את הכדורגלן הקרואטי מריו קוריס, הפוליטיקאי האוקראיני יורי קוריס, והשחקן והבמאי הרוסי אלכסנדר קוריס. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן