דף הבית » עשרת הגדולים » לברוב: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

לברוב: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

לברוב: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

מה המשמעות של לברוב?

לברוב הוא שם משפחה עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו ברוסיה, והוא נגזר מהמילה "לברה", שפירושה "מנזר". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגרו ליד מנזר או עבדו בו. מאמינים גם כי שימש כינוי למי שהיה אדוק או דתי במיוחד.

היכן נמצא לברוב בדרך כלל?

השם לברוב נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ובלארוס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

לברוב ברוסיה

ברוסיה, השם לברוב נפוץ למדי. ההערכה היא כי ברוסיה חיים למעלה מ-100,000 אנשים עם שם המשפחה לברוב. השם נמצא לרוב בערים מוסקבה, סנט פטרסבורג ונובוסיבירסק.

לברוב באוקראינה

גם באוקראינה השם לברוב נפוץ למדי. ההערכה היא כי באוקראינה חיים למעלה מ-50,000 אנשים עם שם המשפחה לברוב. השם נמצא לרוב בערים קייב, אודסה ולביב.

לברוב בבלארוס

גם בבלרוס השם לברוב נפוץ למדי. ההערכה היא שיש למעלה מ-25,000 אנשים עם שם המשפחה לברוב חיים בבלארוס. השם נמצא לרוב בערים מינסק, גרודנה וברסט.

לברוב במדינות אחרות

השם לברוב נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, השם נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס, ויקטוריה וקווינסלנד.

השוואה מהירה

מדינה מספר לברובים
רוּסִיָה 100,000+
אוקראינה 50,000+
בלארוס 25,000+
ארצות הברית לא ידוע
קנדה לא ידוע
אוֹסטְרַלִיָה לא ידוע

סיכום

לברוב הוא שם משפחה עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו ברוסיה, והוא נגזר מהמילה "לברה", שפירושה "מנזר". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגרו ליד מנזר או עבדו בו. מאמינים גם כי שימש כינוי למי שהיה אדוק או דתי במיוחד. השם לברוב נמצא לרוב ברוסיה, אוקראינה ובלארוס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה והשכיחות של השם לברוב, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן