דף הבית » עשרת הגדולים » מרינה שם משפחה מנזר אחיות

מרינה שם משפחה מנזר אחיות

מרינה שם משפחה מנזר אחיות

היכרות עם האחיות מנזר שם המשפחה של מרינה

האחיות מנזר שם המשפחה של מרינה הן מסדר דתי של נזירות שמוצא את שורשיהן במאה ה-16. המסדר, שהוקם בשנת 1590 על ידי הנזירה הספרדית מרינה שם משפחה, גדל לכלול יותר מ-200 חברים במדינות ברחבי העולם. המסדר מוקדש לעבודת ה' ולצמיחה הרוחנית של חבריו.

היסטוריה של שם המשפחה של המרינה מנזר אחיות

שם המשפחה של מרינה מנזר אחיות נוסדה בשנת 1590 על ידי הנזירה הספרדית מרינה שם משפחה. היא קיבלה השראה מתורתה של תרזה הקדושה מאווילה, מיסטיקנית ספרדית ונזירה כרמלית. שם המשפחה של מרינה הייתה נחושה ליצור מסדר דתי שיוקדש לתפילה והתבוננות. המסדר הוכר רשמית על ידי הכנסייה הקתולית בשנת 1601. מאז, המסדר גדל לכלול יותר מ-200 חברים במדינות ברחבי העולם. המסדר מוקדש לעבודת ה' ולצמיחה הרוחנית של חבריו.

שלטון שם המשפחה של המרינה מנזר אחיות

האחיות מנזר שם המשפחה של מרינה עוקבות אחר כלל חיים קפדני. זה כולל מחויבות לתפילה, התבוננות ושירות. המסדר מחויב גם לחיות חיי עוני ופשטות. המסדר מחולק לשלושה ענפים: הענף המהורהר, הענף הפעיל וענף השליחים. הענף המהורהר מוקדש לתפילה והתבוננות, ואילו הענף הפעיל מוקדש לשירות ועבודות צדקה. ענף השליחים מוקדש לבשורות ולעבודה מיסיונרית.

הפעילות הנוכחית של המרינה שם משפחה מנזר אחיות

כיום, האחיות מנזר שם המשפחה של מרינה פעילים במדינות רבות ברחבי העולם. הם מעורבים במגוון רחב של פעילויות, כולל חינוך, בריאות ועבודה סוציאלית. הם עוסקים גם בבישור ובעבודה מיסיונרית. המסדר פעיל גם באמנויות. הם הקימו כמה מרכזי אמנות, שבהם יכולים חברי המסדר ליצור ולהציג את עבודותיהם. המסדר נותן חסות לקונצרטים ואירועי תרבות נוספים.

סיכום

האחיות מנזר שם המשפחה של מרינה הן מסדר דתי של נזירות שמוצא את שורשיהן במאה ה-16. המסדר, שהוקם בשנת 1590 על ידי הנזירה הספרדית מרינה שם משפחה, גדל לכלול יותר מ-200 חברים במדינות ברחבי העולם. המסדר מוקדש לעבודת ה' ולצמיחה הרוחנית של חבריו. הם מעורבים במגוון רחב של פעילויות, כולל חינוך, בריאות ועבודה סוציאלית. הם גם מעורבים בבשורות ובעבודת מיסיונריות. למידע נוסף על אחיות מנזר שם המשפחה של מרינה, בקר בוויקיפדיה אוביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן