דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

2023-06-18 07:36:00+02:00

מה זה עוף מופשר?

עוף מופשר הוא עוף שהוקפא ולאחר מכן הופשר. חשוב לדעת איך להפשיר נכון עוף וכמה זמן הוא יכול להישאר במקרר. עוף מופשר ניתן לבשל ולאכול, או להקפיא שוב.

איך להפשיר עוף

ישנן מספר דרכים להפשרת עוף. הדרך הבטוחה ביותר היא להפשיר אותו במקרר. מניחים את העוף בכלי ומכניסים למקרר. אפשרו לו להפשיר באיטיות, מה שיכול לקחת עד 24 שעות. דרך נוספת להפשיר עוף היא להניח אותו בקערה עם מים קרים. החלף את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהם יישארו קרים. שיטה זו יכולה להימשך עד שעתיים.

כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

עוף מופשר יכול להישאר במקרר עד יומיים. חשוב לבשל את העוף תוך יומיים מהפשרתו. אם העוף לא מבושל תוך יומיים, יש לזרוק אותו.

אחסון עוף מופשר

כשמאחסנים עוף מופשר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת. זה יעזור לשמור על טריות העוף ולמנוע ממנו להתקלקל.

בישול עוף מופשר

כשמבשלים עוף מופשר, חשוב לבשל אותו היטב. הטמפרטורה הפנימית של העוף צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס. זה יבטיח שהעוף מבושל כראוי ובטוח לאכילה.

מקפיא עוף מופשר

עוף מופשר אפשר להקפיא שוב. מניחים את העוף בכלי אטום או בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת ומניחים אותו במקפיא. ניתן לשמור את העוף במקפיא עד ארבעה חודשים.

השוואה מהירה

פעולה זְמַן
הפשרה במקרר 24 שעות
הפשרה במים קרים 2 שעות
אחסון במקרר 2 ימים
בישול עד שהטמפרטורה הפנימית תגיע ל-165°F
קְפִיאָה עד 4 חודשים

עוף מופשר הוא דרך מצוינת לחסוך בזמן הבישול. חשוב לדעת איך להפשיר ולאחסן כראוי עוף, וכן כמה זמן הוא יכול להישאר במקרר. עוף מופשר יכול להישאר במקרר עד יומיים וניתן להקפיא אותו שוב עד ארבעה חודשים. חשוב לבשל את העוף ביסודיות כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. למידע נוסף על הפשרה ואחסון עוף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן