דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אפשר לשמור תפוח אדמה מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור תפוח אדמה מבושל במקרר?

2023-06-17 12:13:00+02:00

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן תפוחי אדמה מבושלים?

תפוחי אדמה מבושלים הם תוספת טעימה ומזינה שניתן ליהנות ממנה בדרכים רבות ושונות. אבל אם הבשלתם יותר מדי תפוחי אדמה לארוחה אחת, אתם אולי תוהים כמה זמן אפשר לשמור אותם במקרר. התשובה תלויה איך אתה מאחסן אותם. כשמדובר באחסון תפוחי אדמה מבושלים, המפתח הוא לקרר אותם כמה שיותר מהר. זה יעזור למנוע צמיחה של חיידקים שעלולים לגרום להרעלת מזון. לשם כך, מפזרים את תפוחי האדמה על צלחת או נייר אפייה ומכניסים אותם למקרר. זה יעזור להם להתקרר במהירות ובאופן שווה.

כמה זמן אפשר לשמור תפוחי אדמה מבושלים במקרר?

לאחר שתפוחי האדמה התקררו, ניתן לשמור אותם במקרר עד ארבעה ימים. הקפד לאחסן אותם בכלי אטום או לעטוף אותם בניילון כדי למנוע מהם להתייבש. אם אתה רוצה לשמור תפוחי אדמה מבושלים יותר מארבעה ימים, אתה יכול להקפיא אותם. לשם כך, הניחו לתפוחי האדמה להתקרר לחלוטין ולאחר מכן מניחים אותם בכלי או בשקית הניתנים להקפאה. הם יישמרו במקפיא עד שלושה חודשים.

איך לחמם תפוחי אדמה מבושלים

כשתהיה מוכן לאכול את תפוחי האדמה, אתה יכול לחמם אותם במיקרוגל או בתנור. כדי לחמם מחדש במיקרוגל, מניחים את תפוחי האדמה בכלי המתאים למיקרוגל ומחממים 1-2 דקות, או עד שהם מתחממים. כדי לחמם מחדש בתנור, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומניחים את תפוחי האדמה על תבנית אפייה. אופים 10-15 דקות, או עד שהם מתחממים.

טיפים לאחסון תפוחי אדמה מבושלים

אל תשאיר תפוחי אדמה בחוץ יותר מדי זמן

כאשר מרתיחים תפוחי אדמה, חשוב לקרר אותם כמה שיותר מהר. השארתם בחוץ בטמפרטורת החדר למשך זמן רב מדי עלולה לאפשר לחיידקים לצמוח, מה שעלול לגרום להרעלת מזון.

אל תוסיף יותר מדי מלח

כאשר מרתיחים תפוחי אדמה, חשוב לא להוסיף יותר מדי מלח. יותר מדי מלח יכול לגרום לתפוחי האדמה לטעם מלוחים מדי ועלול לגרום להם להיות עיסתיים.

אל תבשל יתר על המידה את תפוחי האדמה

כאשר מרתיחים תפוחי אדמה, חשוב לא לבשל אותם יתר על המידה. בישול יתר עלול לגרום לתפוחי האדמה להפוך לדיסתיים וללא תיאבון. כדי להימנע מכך, בדקו את מידת העשייה של תפוחי האדמה לאחר כ-10 דקות של רתיחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן