דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן אפשר לשמור עוף מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור עוף מבושל במקרר?

2023-06-24 13:04:00+02:00

מהם חיי המדף של עוף מבושל?

עוף מבושל יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים, אם כי מומלץ לאכול אותו תוך יומיים. הסיבה לכך היא שככל שעוף מבושל מאוחסן זמן רב יותר, כך הסיכון להרעלת מזון גבוה יותר. כדי להבטיח שהעוף המבושל בטוח לאכילה, יש לאחסן אותו בכלי אטום ולשמור אותו בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה.

איך לדעת אם עוף מבושל בטוח לאכילה

כשמדובר בעוף מבושל, חשוב לדעת לדעת אם הוא בטוח לאכילה. הדבר החשוב ביותר לחפש הוא הריח. אם לעוף המבושל יש ריח חמוץ או לא, סביר להניח שהוא לא בטוח לאכילה. בנוסף, אם יש שינוי צבע בעוף המבושל, יש לזרוק אותו.

איך לאחסן עוף מבושל

כשמאחסנים עוף מבושל, חשוב להשתמש בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות העוף ולמנוע מחיידקים לצמוח. בנוסף, יש לאחסן את העוף המבושל במקרר בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס או מתחת.

אחסון עוף מבושל במקפיא

עוף מבושל ניתן גם לשמור במקפיא עד ארבעה חודשים. כדי לאחסן עוף מבושל במקפיא, יש להניח אותו בכלי אטום או בשקית מקפיא ולאחסן אותו בטמפרטורה של 0°F או מתחת.

חימום חוזר של עוף מבושל

בעת חימום חוזר של עוף מבושל, חשוב לוודא שהוא מחומם לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. זה יעזור להבטיח שכל חיידק שאולי צמח על העוף המבושל יהרוג. בנוסף, חשוב לוודא שהעוף המבושל לא יתחמם יותר מפעם אחת.

השוואה מהירה

שיטת אחסון חיי מדף
מְקָרֵר עד 4 ימים
מַקפִּיא עד 4 חודשים

לסיכום, עוף מבושל יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים ובמקפיא עד ארבעה חודשים. כדי להבטיח שהעוף המבושל בטוח לאכילה, יש לאחסן אותו בכלי אטום ולשמור אותו בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה. בנוסף, בעת חימום חוזר של עוף מבושל, יש לחמם אותו לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. למידע נוסף על איך לאחסן עוף מבושל בבטחה, בדוק את הסרטון הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן