דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

2023-06-24 00:30:00+02:00

מה זה בצק פילו?

בצק פילו, המכונה גם בצק פילו, הוא סוג של בצק מאפה המשמש להכנת מגוון תבשילים. הוא עשוי מקמח, מים ושמן, והוא דק ועדין מאוד. הוא משמש לעתים קרובות להכנת מאפים מתוקים ומלוחים, כגון בקלאווה וספאנקופיטה. בצק פילו הוא מרכיב פופולרי בהרבה מאכלים מזרח תיכוניים וים תיכוניים.

איך לאחסן בצק פילו

בצק פילו יש לאחסן במקרר בכלי אטום. עדיף להשתמש בכלי המיועד במיוחד לאחסון בצק פילו, שכן הוא יעזור לשמור על התייבשות הבצק. אם אין לכם מיכל שמיועד במיוחד לאחסון בצק פילו, אפשר להשתמש בשקית ניילון או לעטוף את הבצק בניילון.

אחסון בצק פילו לא מבושל

אם אתם מאחסנים בצק פילו לא מבושל, חשוב לוודא שהוא אטום לחלוטין בכלי אטום. אפשר גם לעטוף את הבצק בניילון לפני שמכניסים אותו לכלי. ניתן לשמור בצק פילו לא מבושל במקרר עד שבועיים.

אחסון בצק פילו מבושל

אפשר לאחסן בצק פילו מבושל גם במקרר, אך יש לאחסן אותו בכלי אטום. בצק פילו מבושל יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים. חשוב לוודא שהבצק אטום לחלוטין במיכל כדי למנוע את התייבשותו.

איך לחמם מחדש בצק פילו

ניתן לחמם בצק פילו בתנור או במיקרוגל. כדי לחמם מחדש בצק פילו בתנור, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומניחים את בצק הפילו על תבנית אפייה. אופים 5-10 דקות, או עד שהבצק מתחמם. לחימום בצק פילו במיקרוגל, מניחים את בצק הפילו על צלחת מתאימה למיקרוגל ומחממים 30-60 שניות, או עד שהבצק מתחמם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן