דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אפשר לשמור ביצים קשות במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור ביצים קשות במקרר?

2023-06-20 18:35:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור ביצים קשות במקרר?

ניתן לשמור ביצים קשות במקרר עד שבוע. חשוב לאחסן אותם כראוי כדי להבטיח שהם יישארו טריים ובטוחים לאכילה. ביצים קשות יש לאחסן בכלי אטום או לכסות בניילון. את הביצים יש לשמור בחלק הקר ביותר של המקרר, בדרך כלל במדף האחורי או התחתון.

איך לדעת אם ביצה קשה עדיין טובה

אם ביצה קשה נשמרה במקרר יותר משבוע, חשוב לבדוק את טריותה לפני האכילה. הביצה צריכה להיות נקייה מכל ריחות לא נעימים ולא צריכה להיות סימנים גלויים של עובש. הביצה צריכה להיות גם יציבה למגע. אם יש אחד מהסימנים הללו, יש לזרוק את הביצה.

אחסון ביצים קשות בטמפרטורת החדר

אין לאחסן ביצים קשות בטמפרטורת החדר יותר משעתיים. לאחר שעתיים יש לשמור את הביצים במקרר או להשליך. הסיבה לכך היא שחיידקים יכולים לגדול במהירות בטמפרטורת החדר, מה שהופך את הביצים לא בטוחות לאכילה.

אחסון ביצים קשות במקפיא

ניתן גם לשמור ביצים קשות במקפיא עד שלושה חודשים. יש לקלף את הביצים ולהכניס אותן לכלי אטום לפני הכנסתן למקפיא. כשהם מוכנים לאכילה, יש להפשיר את הביצים במקרר למשך הלילה לפני צריכתן.

דעה אישית

אני מוצאת שביצים קשות הן אופציה נהדרת לחטיף או לארוחה. הם קלים להכנה וניתן לשמור אותם במקרר עד שבוע. אני גם אוהב לאחסן אותם במקפיא עד שלושה חודשים, כך שתמיד יש לי חטיף מהיר וקל בהישג יד. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן