דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן אפשר להשאיר בקבוק סימילאק מוכן?

כמה זמן אפשר להשאיר בקבוק סימילאק מוכן?

2023-06-26 20:45:00+02:00

מה זה סימילאק?

סימילאק הוא מותג של חלבונים לתינוקות המיוצרים על ידי מעבדות אבוט. זוהי פורמולה שלמה מבחינה תזונתית שנועדה לספק את התזונה הדרושה לתינוקות מלידה ועד גיל 12 חודשים. סימילאק זמין גם בצורת אבקה וגם בצורה נוזלית והוא מועשר בויטמינים ומינרלים כדי לענות על הצרכים התזונתיים של תינוקות.

האם זה בטוח להשאיר בקבוק סימילאק מוכן?

כן, זה בטוח להשאיר בקבוק סימילאק מוכן לתינוק שלך. בקבוקי סימילאק מיועדים לשימוש תוך שעתיים מההכנה, אך ניתן להשאיר אותם בחוץ עד ארבע שעות. לאחר ארבע שעות יש לזרוק את הפורמולה ולהכין בקבוק חדש.

כמה זמן אפשר להשאיר בקבוק סימילאק מוכן?

ניתן להשאיר בקבוקי סימילאק בחוץ עד ארבע שעות לאחר ההכנה. לאחר ארבע שעות יש לזרוק את הפורמולה ולהכין בקבוק חדש. חשוב לציין שהבקבוק צריך להישמר בטמפרטורת החדר ואין לשמור אותו בקירור. אם הבקבוק היה בקירור, יש לזרוק אותו לאחר שעתיים.

טיפים להכנת בקבוקי סימילאק

בהכנת בקבוק סימילאק חשוב להקפיד על ההוראות שעל האריזה. יש להרתיח ולקרר את המים לטמפרטורת החדר לפני שמוסיפים אותם לפורמולה. יש לערבב את הפורמולה עד להמסה מלאה. חשוב גם לוודא שהבקבוק אטום כראוי לפני מתן אותו לתינוק.

ניקוי ועיקור בקבוקים

חשוב לנקות ולעקר בקבוקים לפני כל שימוש. יש לשטוף את הבקבוקים במים חמים וסבון ולשטוף היטב. לאחר מכן ניתן לעקר בקבוקים על ידי הרתחתם במים למשך חמש דקות או באמצעות מעקר בקיטור.

אחסון פורמולה שאינה בשימוש

יש לאחסן פורמולה שאינה בשימוש במקום קריר ויבש. אין לאחסן אותו במקרר או במקפיא. יש להשתמש בפורמולה שאינה בשימוש תוך חודש מפתיחת המיכל.

סיכום

ניתן להשאיר בקבוקי סימילאק בחוץ עד ארבע שעות לאחר ההכנה. לאחר ארבע שעות יש לזרוק את הפורמולה ולהכין בקבוק חדש. חשוב להקפיד על ההוראות שעל האריזה בעת הכנת בקבוק סימילאק ולנקות ולעקר בקבוקים לפני כל שימוש. יש לאחסן פורמולה שאינה בשימוש במקום קריר ויבש ולהשתמש בו תוך חודש מפתיחת המיכל. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן