דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לדעת אם הודעת WhatsApp נקראה

כיצד לדעת אם הודעת WhatsApp נקראה

2023-07-01 11:15:00+02:00

מהן אישורי קריאה?

אישורי קריאה הם תכונה של WhatsApp המאפשרת לך לדעת מתי מישהו קרא את ההודעה שלך. כאשר אתה שולח הודעה, הנמען יראה לידה שני סימני ביקורת כחולים. זה מציין שההודעה נקראה. אישורי קריאה מופעלים כברירת מחדל, אך תוכל לבטל אותם אם אינך רוצה להשתמש בהם.

כיצד לדעת אם הודעת WhatsApp נקראה

אם אתה רוצה לדעת אם מישהו קרא את ההודעה שלך, אתה יכול לחפש את שני סימני הביקורת הכחולים לצדה. אם יש סימני ביקורת, אז ההודעה נקראה. אם סימני הביקורת אינם שם, אז ההודעה עדיין לא נקראה. אתה יכול גם להסתכל על חותמת הזמן של ההודעה. אם חותמת הזמן היא בת יותר מכמה דקות, סביר להניח שההודעה נקראה.

שימוש באישורי קריאה

אם תרצו להשתמש באישורי קריאה, תוכלו להפעיל אותם בהגדרות של אפליקציית WhatsApp. ברגע שהם מופעלים, תוכל לראות מתי מישהו קרא את ההודעה שלך. אתה יכול גם לבטל את אישורי הקריאה אם אינך רוצה שאנשים יידעו מתי קראת את ההודעות שלהם. זה יכול להיות שימושי אם אתה לא רוצה להיראות להוט מדי או אם אתה לא רוצה להיות מוטרד מאנשים ששואלים אם קראת את ההודעות שלהם.

דעה אישית

אני אישית מוצא שאישורי קריאה הם תכונה שימושית. זה מאפשר לי לדעת מתי מישהו קרא את ההודעה שלי וזה גם מאפשר לי לדעת מתי מישהו עדיין לא קרא את ההודעה שלי. זה יכול לעזור אם אני ממתין לתגובה ממישהו. יחד עם זאת, אני מבין מדוע יש אנשים שלא אוהבים אישורי קריאה. זה יכול להיות מעצבן שאנשים ישאלו אם קראת את ההודעה שלהם או שאנשים חושבים שאתה מתעלם מהם אם אתה לא מגיב מיד. לכן אני חושב שחשוב להיות מודע לתכונת אישורי הקריאה ולהיות מסוגל לכבות אותה אם אינך רוצה להשתמש בה. אם אתה רוצה ללמוד עוד על אישורי קריאה וכיצד להשתמש בהם, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן