דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לדעת אם נקראה הודעה בוואטסאפ למרות החסימה

כיצד לדעת אם נקראה הודעה בוואטסאפ למרות החסימה

2023-07-04 12:18:00+02:00

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, תמונות, סרטונים והודעות אודיו. הוא זמין גם במכשירי אנדרואיד וגם ב-iOS והוא בחינם להורדה ולשימוש. האפליקציה גם מאפשרת למשתמשים לבצע שיחות קוליות ווידאו, כמו גם צ'אטים קבוצתיים. WhatsApp משמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם והיא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר.

מהי תכונת החסימה?

תכונת החסימה בוואטסאפ מאפשרת למשתמשים לחסום משתמש אחר מלשלוח להם הודעות. כאשר משתמש נחסם, הוא לא יוכל עוד לשלוח הודעות לאדם שחסם אותו. תכונה זו שימושית למי שרוצה להימנע מהודעות לא רצויות ממישהו שהם לא רוצים לתקשר איתו.

איך אתה יודע אם הודעה נקראה בוואטסאפ למרות החסימה?

כאשר משתמש נחסם בוואטסאפ, הוא כבר לא יוכל לראות מתי ההודעות שלו נקראות על ידי מי שחסם אותן. עם זאת, יש עדיין דרכים לדעת אם הודעה נקראה בוואטסאפ למרות החסימה.

בדוק את מצב ההודעה

כאשר נשלחת הודעה למישהו שחסם אותך, סטטוס ההודעה יהיה "נשלח" אך לא "נמסר". המשמעות היא שההודעה נשלחה אך לא נמסרה לנמען. אם סטטוס ההודעה "נמסר", פירוש הדבר שההודעה נקראה על ידי הנמען.

בדוק את סטטוס נראה לאחרונה

הסטטוס האחרון שנראה בוואטסאפ מציג את הפעם האחרונה שמשתמש היה פעיל באפליקציה. אם המשתמש חסם אותך, הסטטוס שנראה לאחרונה לא יעודכן. זה אומר שאם הסטטוס שנראה לאחרונה לא מעודכן, אז המשתמש חסם אותך ולא קרא את הודעתך.

בדוק את אישורי הקריאה

לוואטסאפ יש גם תכונה הנקראת אישורי קריאה. תכונה זו מאפשרת למשתמשים לראות מתי ההודעות שלהם נקראו על ידי הנמען. אם המשתמש חסם אותך, אז אישורי הקריאה לא יעודכנו. המשמעות היא שאם אישורי הקריאה לא מעודכנים, אז המשתמש חסם אותך ולא קרא את הודעתך.

בדוק את תמונת הפרופיל

תמונת הפרופיל בוואטסאפ מתעדכנת כאשר משתמש פעיל באפליקציה. אם תמונת הפרופיל לא מעודכנת, אז המשתמש חסם אותך ולא קרא את הודעתך.

בדוק את המצב המקוון

הסטטוס המקוון בוואטסאפ מראה מתי משתמש פעיל באפליקציה. אם המשתמש חסם אותך, הסטטוס המקוון לא יעודכן. זה אומר שאם הסטטוס המקוון לא מעודכן, אז המשתמש חסם אותך ולא קרא את הודעתך. לסיכום, ישנן מספר דרכים לדעת אם הודעה נקראה בוואטסאפ למרות החסימה. על ידי בדיקת סטטוס ההודעה, המצב האחרון שנראה, אישורי הקריאה, תמונת הפרופיל והסטטוס המקוון, ניתן לקבוע אם הודעה נקראה בוואטסאפ למרות החסימה. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן