דף הבית » הכי מדובר » טיפים לבצק פיצה תופח | כמה זמן צריך לתפוח בצק פיצה?

טיפים לבצק פיצה תופח | כמה זמן צריך לתפוח בצק פיצה?

2023-06-28 06:04:00+02:00

מה זה בצק פיצה?

בצק פיצה הוא סוג של בצק המשמש להכנת פיצה. הוא עשוי מקמח, מים, שמרים ומלח. את הבצק ללוש ולאחר מכן מניחים לתפיחה לפני שמעצבים אותו לקרום פיצה. תהליך ההתפחה חשוב למרקם ולטעם של קרום הפיצה.

כמה זמן צריך לתפוח בצק פיצה?

משך הזמן שבצק פיצה צריך לתפוח תלוי בסוג השמרים המשמשים ובטמפרטורת הסביבה. בדרך כלל, בצק פיצה צריך לתפוח לפחות שעה. אם אתם משתמשים בשמרים יבשים פעילים, הבצק אמור לתפוח בין שעתיים לשלוש. אם אתה משתמש בשמרים אינסטנט, הבצק אמור לתפוח במשך 30 דקות עד שעה.

טיפים לבצק פיצה תופח

1. השתמש בסוג השמרים הנכון

כשמכינים בצק פיצה, חשוב להשתמש בסוג השמרים הנכון. שמרים יבשים פעילים ושמרים אינסטנט הם שני סוגי השמרים הנפוצים ביותר המשמשים לבצק פיצה. יש להפעיל שמרים יבשים פעילים במים חמימים לפני הוספה לבצק. ניתן להוסיף שמרים אינסטנט ישירות לבצק.

2. השתמש במים חמים

בהכנת בצק פיצה, חשוב להשתמש במים חמימים. המים צריכים להיות בין 105 ל-115 מעלות פרנהייט. אם המים חמים מדי, זה יכול להרוג את השמרים. אם המים קרים מדי, השמרים לא יפעלו.

3. השתמש בטמפרטורה הנכונה

הטמפרטורה של הסביבה חשובה לתהליך העלייה. הטמפרטורה האידיאלית לתפיחה של בצק פיצה היא בין 75 ל-85 מעלות פרנהייט. אם הטמפרטורה חמה מדי, הבצק יתפח מהר מדי והקרום יהיה צפוף. אם הטמפרטורה קרה מדי, הבצק לא יתפח כמו שצריך.

4. מכסים את הבצק

כאשר בצק הפיצה תופח חשוב לכסות אותו במטלית לחה או בניילון נצמד. זה יעזור למנוע מהבצק להתייבש וגם יעזור לשמור על הטמפרטורה עקבית.

5. מנקבים את הבצק

לאחר תפיחת בצק הפיצה, חשוב לחורר אותו. זה יעזור לשחרר את בועות האוויר וגם יעזור לבצק לתפוח שוב.

6. תנו לבצק לתפוח שוב

לאחר שבצק הפיצה ניקוב למטה, חשוב לתת לו לתפוח שוב. זה יעזור לבצק לפתח מרקם וטעם טובים יותר. יש להשאיר את הבצק לתפיחה של 30 דקות לפחות לפני שמעצבים אותו לקרום פיצה.

7. אופים את הפיצה

לאחר שעיצבו את בצק הפיצה לקרום פיצה, חשוב לאפות אותו. זמן האפייה יהיה תלוי בסוג הפיצה שאתם מכינים. בדרך כלל, יש לאפות פיצה ב-425 מעלות פרנהייט במשך 15 עד 20 דקות. הכנת בצק פיצה יכולה להיות תהליך מסובך, אבל עם הטיפים והטכניקות הנכונות, תוכלו להכין את הבצק המושלם לפיצה בכל פעם. על ידי ביצוע הטיפים הבאים לתפיחה של בצק פיצה, תוכלו להבטיח שבצק הפיצה שלכם יתפח כמו שצריך ויהיה בעל המרקם והטעם המושלמים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן