דף הבית » הכי מדובר » התכוננו לטיול בכביש: מרחק נסיעה מניו יורק לוושינגטון

התכוננו לטיול בכביש: מרחק נסיעה מניו יורק לוושינגטון

2023-06-27 06:44:00+02:00

מרחק נסיעה מניו יורק לוושינגטון

מתכננים טיול מניו יורק לוושינגטון? אם כן, צפוי לך פינוק! מסלול זה לוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר במזרח ארצות הברית. מרחק הנסיעה הכולל מניו יורק לוושינגטון הוא כ-225 מיילים, והנסיעה אורכת כארבע שעות.

המסלול

המסלול הישיר ביותר מניו יורק לוושינגטון לוקח אותך דרך מדינות ניו ג'רזי, דלאוור ומרילנד. תתחיל בניו יורק ותצא דרומה על הכביש של ניו ג'רזי. משם תקחו את I-95 דרומה דרך דלאוור ומרילנד, ולאחר מכן תקחו את I-495 מערבה לוושינגטון.

אטרקציות לאורך הדרך

יש הרבה אטרקציות שכדאי לבדוק לאורך הדרך. בניו ג'רזי, תוכלו לבקר במרכז המדע ליברטי, בפארק הלאומי ליברטי ובמתחם הספורט של מדולנד. בדלאוור תוכלו לעצור בטיילת Rehoboth Beach ובפארק החוף הלאומי של דלאוור. במרילנד תוכלו לחקור את המוזיאון הימי של מפרץ צ'ספיק ואת חוף הים הלאומי של האי Assateague.

ניו ג'רזי

ניו ג'רזי היא ביתם של כמה מהאטרקציות האייקוניות ביותר בארצות הברית. מרכז המדע ליברטי הוא מקום נהדר לחקור מדע וטכנולוגיה, בעוד שהפארק הלאומי ליברטי מציע נופים מדהימים של קו הרקיע של מנהטן. מתחם הספורט Meadowlands הוא ביתם של ניו יורק ג'איינטס וניו יורק ג'טס של ה-NFL.

דלאוור

דלאוור היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בארצות הברית. טיילת Rehoboth Beach היא מקום נהדר לטייל בו וליהנות מנופי האוקיינוס. פארק חוף הים של דלאוור הוא מקום נהדר לחקור את היופי הטבעי של האזור.

מרילנד

מרילנד היא ביתם של כמה מהאטרקציות המעניינות ביותר בארצות הברית. המוזיאון הימי של מפרץ צ'ספיק הוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה של האזור, בעוד שחוף הים הלאומי של האי Assateague הוא מקום נהדר לחקור את חיות הבר והטבע של האזור. לא משנה לאן תצאו בטיול שלכם מניו יורק ל וושינגטון, בטוח שתהנה. עם כל כך הרבה אטרקציות לחקור, לעולם לא תשתעממו. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן