דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן לוקח לנסוע מניו ג'רזי לניו יורק?

כמה זמן לוקח לנסוע מניו ג'רזי לניו יורק?

2023-06-26 18:56:00+02:00

מה המרחק בין ניו ג'רזי לניו יורק?

המרחק בין ניו ג'רזי לניו יורק הוא כ-150 מיילים. הנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים וחצי. עם זאת, בהתאם לתנועה ולמסלול שאתה לוקח, הנסיעה יכולה להימשך בין שעתיים לארבע שעות. המסלול הישיר ביותר מניו ג'רזי לניו יורק הוא דרך הכביש המהיר של ניו ג'רזי וגשר ג'ורג' וושינגטון. מסלול זה אורך כשעתיים וחצי. עם זאת, אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, אתם יכולים לקחת את ה-Garden State Parkway ואת גשר Tappan Zee, שייקח אתכם דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של ניו ג'רזי וניו יורק. מסלול זה ייקח כשלוש וחצי שעות.

למה אפשר לצפות בדרך?

בנסיעה מניו ג'רזי לניו יורק, תעברו בכמה מהחלקים היפים ביותר של שתי המדינות. בניו ג'רזי תעברו דרך הגבעות המתגלגלות של הפליסאדס, העיירות הציוריות של חוף ג'רזי, והערים השוקקות ניוארק וג'רזי סיטי. בניו יורק תעברו בעמק ההדסון המלכותי, בעיירות ההיסטוריות של הקטסקילס ובערים התוססות של העיר ניו יורק ולונג איילנד. לאורך הדרך, תעברו גם דרך כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר בארצות הברית, כולל פסל החירות, האמפייר סטייט בילדינג וגשר ברוקלין.

טיפים לנהיגה מניו ג'רזי לניו יורק

כשנוסעים מניו ג'רזי לניו יורק, חשוב לתכנן מראש. הקפד לבדוק את תנאי התנועה לפני שאתה עוזב, מכיוון שהתנועה יכולה להיות בלתי צפויה בשתי המדינות. כמו כן, חשוב לתכנן את המסלול מבעוד מועד, שכן ישנם מספר מסלולים שתוכלו לקחת. כמו כן, חשוב להיות מודעים לאגרה שתצטרכו לשלם לאורך הדרך. לטרנפייק של ניו ג'רזי ולגשר ג'ורג' וושינגטון יש אגרה, וגם ל-Garden State Parkway יש אגרה. הקפידו להחזיק מזומן או כרטיס אשראי בהישג יד כדי לשלם את האגרה. לבסוף, הקפידו לקחת הפסקות בדרך. נהיגה לפרקי זמן ארוכים עלולה להיות מעייפת, אז הקפידו לעשות הפסקות כדי למתוח את הרגליים ולשאוב אוויר צח. נסיעה מניו ג'רזי לניו יורק היא נסיעה קצרה יחסית, אך היא עלולה להיות ארוכה ומעייפת אם אינכם מוכנים. הקפד לתכנן מראש ולקחת הפסקות לאורך הדרך כדי להפיק את המרב מהמסע שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן