דף הבית » מומלץ בהקדם » הררי שם משפחה: מקור ומשמעות

הררי שם משפחה: מקור ומשמעות

הררי שם משפחה: מקור ומשמעות

מהו שם המשפחה של הררי?

שם המשפחה הררי הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות בעולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה הררי נגזר מהמילה העברית "harar", שפירושה "הר". מאמינים שהשם ניתן למי שחיו בהרים או שהיה להם קשר אליהם. השם נקשר גם בדמותו המקראית של אברהם, שאומרים שהגיע מהרי הרר.

שכיחות שם משפחה של הררי

שם המשפחה הררי נפוץ ביותר בישראל, שם מעריכים כי כ-10,000 איש נושאים את השם. הוא נמצא גם בלבנון, סוריה ומדינות אחרות במזרח התיכון. בארצות הברית, השם נמצא במספרים קטנים, כאשר כ-1,000 אנשים נושאים את השם. בקנדה, שם המשפחה הררי נמצא במספרים קטנים, כאשר כ-500 אנשים נושאים את השם. באוסטרליה, השם נמצא במספרים קטנים, כאשר כ-200 אנשים נושאים את השם.

הררי שם משפחה בישראל

בישראל, שם המשפחה הררי נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. הוא נמצא גם בערים אחרות כמו באר שבע, אשדוד ואילת. שם המשפחה הררי נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. בלבנון, השם נמצא במספרים קטנים, כאשר כ-500 איש נושאים את השם. בסוריה, השם נמצא במספרים קטנים, כאשר כ-200 איש נושאים את השם. בירדן, השם נמצא במספרים קטנים, כשכ-100 אנשים נושאים את השם.

שם משפחה הררי בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה הררי נמצא במספרים קטנים, כשכ-1,000 אנשים נושאים את השם. השם נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו טקסס, אילינוי וניו ג'רזי.

שם משפחה הררי בקנדה

בקנדה, שם המשפחה הררי נמצא במספרים קטנים, כאשר כ-500 איש נושאים את השם. השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית. הוא נמצא גם במחוזות אחרים כמו אלברטה, מניטובה ונובה סקוטיה.

שם משפחה הררי באוסטרליה

באוסטרליה, שם המשפחה הררי נמצא במספרים קטנים, כאשר כ-200 אנשים נושאים את השם. השם נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס, ויקטוריה וקווינסלנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו דרום אוסטרליה, מערב אוסטרליה וטסמניה. שם המשפחה הררי הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן