דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם המשפחה פרפר

מקור שם המשפחה פרפר

2023-05-01 08:05:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה פרפר?

שם המשפחה פרפר הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "פרפר" שפירושה "פרפר". מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון והוא נמצא במדינות כמו ישראל, סוריה, לבנון ועיראק. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה פארפאר הוא שם משפחה נפוץ יחסית בישראל, שם מעריכים שיש כ-10,000 אנשים עם שם המשפחה. גם בסוריה שם המשפחה נפוץ למדי, על פי ההערכות כ-5,000 איש עם שם המשפחה. בלבנון שם המשפחה פחות נפוץ, על פי ההערכות 1,000 איש עם שם המשפחה. בעיראק, שם המשפחה נפוץ עוד פחות, כאשר על פי ההערכות 500 איש עם שם המשפחה.

מה המשמעות של שם המשפחה פרפר?

משערים שפירוש שם המשפחה פרפר נגזר מהמילה העברית "פרפר" שפירושה "פרפר". מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון והוא נמצא במדינות כמו ישראל, סוריה, לבנון ועיראק. מקורו של שם המשפחה פרפר הוא כינוי למי שהיה קליל וחן, כמו פרפר. כמו כן, מאמינים כי הוא שימש כשם משפחה לציון מקום מוצאו של אדם, שכן שם המשפחה נמצא במדינות כמו ישראל, סוריה, לבנון ועיראק.

שכיחות שמות המשפחה של פארפר במדינות שונות

שם המשפחה פרפר נפוץ ביותר בישראל, שם ההערכה היא שיש כ-10,000 אנשים בעלי שם המשפחה. גם בסוריה שם המשפחה נפוץ למדי, על פי ההערכות כ-5,000 איש עם שם המשפחה. בלבנון שם המשפחה פחות נפוץ, על פי ההערכות 1,000 איש עם שם המשפחה. בעיראק, שם המשפחה נפוץ עוד פחות, עם על פי הערכות כ-500 אנשים בעלי שם המשפחה. שם המשפחה פארפאר נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פארפאר

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פרפר, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי ערן ריקליס, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות. עידן רייכל הוא זמר ופזמונאי ישראלי שהוציא מספר אלבומים וסינגלים, ביניהם הסינגל הלהיט "Bo'ee". הוא גם חבר בלהקת "פרויקט עידן רייכל", שהוציאה מספר אלבומים וסינגלים. ערן ריקליס הוא שחקן ובמאי ישראלי שביים מספר סרטים, ביניהם הסרט עטור הפרסים "עץ לימון". הוא גם המייסד של חברת ההפקות Riklis Productions. גל גדות היא שחקנית ודוגמנית ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן בסרטי היקום המורחב של DC. היא גם הפנים של מותג האופנה רבלון.

לסיכום, שם המשפחה פרפר הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "פרפר" שפירושה "פרפר". שם המשפחה נפוץ ביותר בישראל, שם ההערכה היא שיש כ-10,000 אנשים בעלי שם המשפחה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרפר, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי ערן ריקליס, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה Farfar,עיין בחיפוש זה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן