דף הבית » TOP10 » הפרדה בין שם פרטי ושם משפחה באקסל

הפרדה בין שם פרטי ושם משפחה באקסל

2023-04-27 14:43:00+02:00

מבוא להפרדת שם פרטי ושם משפחה באקסל

Excel הוא כלי רב עוצמה לניתוח ומניפולציה של נתונים. אחת המשימות הנפוצות ביותר היא הפרדת שמות פרטיים ושמות משפחה מתא בודד. ניתן לעשות זאת באמצעות התכונה טקסט לעמודות ב- Excel. במאמר זה, נדון כיצד להשתמש בתכונה זו כדי להפריד בין שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel.

שימוש בטקסט לעמודות כדי להפריד בין שם פרטי ושם משפחה ב-Excel

התכונה טקסט לעמודות ב-Excel היא כלי רב עוצמה להפרדת נתונים. ניתן להשתמש בו כדי להפריד בין שמות פרטיים ושמות משפחה מתא בודד. כדי להשתמש בתכונה זו, בחר תחילה את התא או טווח התאים המכילים את הנתונים. לאחר מכן, עבור ללשונית נתונים ולחץ על כפתור טקסט לעמודות. בתיבת הדו-שיח טקסט לעמודות, בחר באפשרות מופרד ולחץ על הבא. במקטע תוחמים, בחר באפשרות רווח. זה יגיד לאקסל להפריד את הנתונים על סמך הרווחים בין המילים. לאחר מכן, לחץ על Finish.Excel יפריד כעת את השם הפרטי והמשפחה לשתי עמודות. העמודה הראשונה תכיל את השמות הפרטיים והעמודה השנייה תכיל את שמות המשפחה.

טיפים וטריקים להפרדת שם פרטי ושם משפחה באקסל

יש כמה טיפים וטריקים שיכולים להפוך את תהליך ההפרדה בין שמות פרטיים ושמות משפחה באקסל לקל ומהיר יותר. ראשית, אתה יכול להשתמש בתכונה מצא והחלף כדי להחליף במהירות את כל הרווחים בפסיק. זה יקל על Excel להפריד בין הנתונים. שנית, אתה יכול להשתמש בתכונה טקסט לעמודות כדי להפריד במהירות מספר עמודות נתונים. לדוגמה, אם יש לך רשימה של שמות פרטיים ושמות משפחה בשתי עמודות, תוכל להשתמש בתכונה טקסט לעמודות כדי להפריד אותם במהירות לעמודות נפרדות. שלישית, תוכל להשתמש בתכונה טקסט לעמודות כדי להפריד במהירות נתונים שאינם מופרדים על ידי רווחים. לדוגמה, אם יש לך רשימה של שמות פרטיים ושמות משפחה מופרדים בפסיק, אתה יכול להשתמש בתכונה טקסט לעמודות כדי להפריד אותם במהירות לעמודות נפרדות. לבסוף, אתה יכול להשתמש בתכונה טקסט לעמודות כדי להפריד במהירות נתונים שהם לא בתא אחד. לדוגמה, אם יש לך רשימה של שמות פרטיים ושמות משפחה במספר תאים, תוכל להשתמש בתכונה טקסט לעמודות כדי להפריד אותם במהירות לעמודות נפרדות.

סיכום

הפרדת שמות פרטיים ושמות משפחה ב-Excel היא משימה נפוצה. התכונה טקסט לעמודות ב-Excel היא כלי רב עוצמה להפרדת נתונים. ניתן להשתמש בו כדי להפריד במהירות ובקלות שמות פרטיים ושמות משפחה מתא בודד או תאים מרובים. על ידי ביצוע הטיפים והטריקים שנדונו במאמר זה, תוכלו להפוך את תהליך ההפרדה בין שמות פרטיים ושמות משפחה באקסל לקל ומהיר יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן