דף הבית » טופ 100 » הסיפור המרתק מאחורי שם המשפחה של ליונל מסי

הסיפור המרתק מאחורי שם המשפחה של ליונל מסי

הסיפור המרתק מאחורי שם המשפחה של ליונל מסי

מקור שם המשפחה של ליונל מסי

ליונל מסי הוא אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים. הוא זכה בכדור הזהב חמש פעמים, הכי הרבה שחקן בהיסטוריה. הוא גם זכה בשיא של שש נעלי זהב אירופאיות, והוא מלך השערים בכל הזמנים בלה ליגה. אבל מה הסיפור מאחורי שם המשפחה שלו?שם משפחתו של מסי נגזר מהמילה האיטלקית "מסי", שפירושה "מבורך". השם שימש לראשונה את סבא רבא שלו, אנג'לו מסי, שהיגר מאיטליה לארגנטינה בסוף המאה ה-19. אנג'לו היה לבנים במקצועו, והוא ומשפחתו התיישבו בעיירה הקטנה רוסאריו, ארגנטינה. בנו של אנג'לו, מריו, היה אביו של ליונל מסי. מריו היה איש עסקים מצליח, והוא ואשתו סיליה גידלו את ארבעת ילדיהם בבית נוח ברוסאריו. ליונל נולד ב-1987, והוריו העניקו לו את השם האמצעי "מסי" לכבוד סבו רבא.

משמעות שם המשפחה של מסי

לשם "מסי" יש משמעות מיוחדת עבור משפחת מסי. זהו תזכורת לשורשים האיטלקיים שלהם, וסמל לברכות שניתנו להם. זה גם תזכורת לעבודה הקשה והמסירות שאנג'לו מסי השקיע בחייו, ולמורשת שהוא השאיר אחריו. השם "מסי" הוא גם תזכורת לערכים שמשפחת מסי אהובה עליהם. הם מאמינים בעבודה קשה, מסירות והתמדה. הם גם מאמינים בחשיבות המשפחה, ובחשיבות החזרה לקהילה.

המורשת של ליונל מסי

ליונל מסי הפך לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים. הוא זכה במספר רב של פרסים ושבחים, והפך לאייקון בעולם הכדורגל. הוא מהווה מודל לחיקוי עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם, ושמו הוא שם נרדף לגדולה. אבל המורשת של ליונל מסי חורגת מהישגי הכדורגל שלו. הוא גם סמל לערכים שמשפחת מסי אהובה עליהם. הוא תזכורת לעבודה הקשה ולמסירות שאנג'לו מסי השקיע בחייו, ולמורשת שהוא השאיר אחריו.

סיכום

שם המשפחה של ליונל מסי הוא תזכורת לשורשים האיטלקיים של משפחתו, וסמל לברכות שניתנו להם. זה גם תזכורת לערכים שמשפחת מסי אהובה עליהם, ולמורשת שאנג'לו מסי השאיר אחריו. ליונל מסי הוא מודל לחיקוי עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם, ושמו הוא שם נרדף לגדולה. למידע נוסף על ליונל מסי, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן