דף הבית » טופ 100 » שם משפחה זהב – מדריך מקיף

שם משפחה זהב – מדריך מקיף

שם משפחה זהב – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה הזהב?

שם המשפחה גולד הוא שם משפחה נפוץ ממוצא יהודי. זה נגזר מהמילה העברית "זהב", שפירושה "זהב". שם המשפחה הזהב נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה הזהב

לשם המשפחה גולד יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו בימי הביניים, אז ניתן ליהודים את שם המשפחה "זהב" כדי להבדיל ביניהם ללא-יהודים. שם המשפחה גולד שימש גם לזיהוי חברי הקהילה היהודית שהשיגו רמה מסוימת של עושר או מעמד. שם המשפחה גולד נמצא ברשומות מהמאה ה-16. בארצות הברית, שם המשפחה גולד נמצא לראשונה במדינת ניו יורק בתחילת המאה ה-19. שם המשפחה הזהב נמצא גם ברשומות מבריטניה, שם הוא נמצא לראשונה בעיר לונדון בסוף המאה ה-19.

מקור שם המשפחה הזהב

מקורו של שם המשפחה הזהב הוא במזרח התיכון, שם הוא שימש לזיהוי חברי הקהילה היהודית. כמו כן, מאמינים שמקורו בגרמניה, שם הוא שימש לזיהוי חברי הקהילה היהודית שהשיגו רמה מסוימת של עושר או מעמד.

וריאציות של שם המשפחה הזהב

לשם המשפחה גולד יש וריאציות רבות, כולל גולד, גולדשמידט, גולדבלט וגולדפרב. וריאציות אחרות של שם המשפחה גולד כוללות את גולדשטיין, גולדווסר וגולדברגר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הזהב

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה גולד, כולל השחקן והבמאי האמריקאי, לאונרד נימוי, השחקן, המפיק והבמאי האמריקאי, סת' רוגן, והשחקן והקומיקאי האמריקאי, אדם סנדלר.

מיקומים נפוצים של שם המשפחה הזהב

שם המשפחה הזהב נמצא לרוב בארצות הברית, ישראל ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה וגרמניה.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר וריאציות אנשים מפורסמים מיקומים נפוצים
זהב מזרח תיכון, גרמניה גולדה, גולדשמידט, גולדבלט, גולדפרב, גולדשטיין, גולדווסר, גולדברגר לאונרד נימוי, סת' רוגן, אדם סנדלר ארצות הברית, ישראל, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, גרמניה

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה גולד נפוץ?

ת: כן, שם המשפחה גולד הוא שם משפחה נפוץ ממוצא יהודי. הוא נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה.

ש: מה מקור שם המשפחה גולד?

ת: מקורו של שם המשפחה הזהב הוא במזרח התיכון, שם הוא שימש לזיהוי חברי הקהילה היהודית. כמו כן, מאמינים שמקורו בגרמניה, שם הוא שימש לזיהוי חברי הקהילה היהודית שהשיגו רמה מסוימת של עושר או מעמד.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולד?

ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גולד, כולל השחקן והבמאי האמריקאי, לאונרד נימוי, השחקן, המפיק והבמאי האמריקאי, סת' רוגן, והשחקן והקומיקאי האמריקאי, אדם סנדלר.

סיכום

שם המשפחה גולד הוא שם משפחה נפוץ ממוצא יהודי. זה נגזר מהמילה העברית "זהב", שפירושה "זהב". לשם המשפחה גולד יש היסטוריה ארוכה ועשירה, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון ובגרמניה. יש לו וריאציות רבות, כולל גולד, גולדשמידט, גולדבלט וגולדפרב. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה גולד, כולל לאונרד נימוי, סת' רוגן ואדם סנדלר. שם המשפחה הזהב נמצא לרוב בארצות הברית, ישראל ובריטניה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן