דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה של שם המשפחה של הלמס

ההיסטוריה של שם המשפחה של הלמס

2023-04-27 11:25:00+02:00

מהו שם המשפחה של הלמס?

שם המשפחה של הלמס הוא שם משפחה גרמני, שנגזר מהמילה הגרמנית הישנה "הגה", שמשמעותה "קסדה". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש לזיהוי אדם שיצר או מכר קסדות. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, שם חושבים שהוא הובא על ידי הנורמנים. שם המשפחה הלמס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה הלמס נפוץ ביותר במדינות צפון קרוליינה, דרום קרוליינה ווירג'יניה.

מקורות שם המשפחה של הלמס

מקורו של שם המשפחה הלמס הוא בגרמניה, שם הוא שימש לזיהוי אדם שיצר או מכר קסדות. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, שם מניחים שהוא הובא על ידי הנורמנים. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה הלמס הוא מהמאה ה-12, כאשר אדם בשם הלמוס תועד בעיר הגרמנית של ליבק. השם נמצא גם באנגליה במאה ה-13, כאשר אדם בשם Helme תועד במחוז נורפוק.

משמעות שם המשפחה של הלס

שם המשפחה הלמס נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה הישנה "הגה", שמשמעותה "קסדה". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש לזיהוי אדם שיצר או מכר קסדות. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, שם חושבים שהוא הובא על ידי הנורמנים. השם שימש גם כדי להתייחס לאדם שהיה אמיץ או אמיץ, שכן קסדה הייתה סמל להגנה וחוזק. ניתן לראות בה גם סמל לסמכות, שכן קסדה הייתה חבושה לרוב על ידי מנהיג או שליט.

משפחת הלמס בארצות הברית

שם המשפחה הלמס נפוץ ביותר בארצות הברית במדינות צפון קרוליינה, דרום קרוליינה ווירג'יניה. התיעוד הידוע הראשון של שם המשפחה הלמס בארצות הברית הוא משנת 1790, אז תועד אדם בשם ג'ון הלמס בצפון קרוליינה. משפחת הלמס התפשטה מאז ברחבי ארצות הברית, וניתן למצוא אותה במדינות רבות. שם המשפחה הלמס נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של הלס

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של הלמס, ביניהם הפוליטיקאי האמריקאי ג'סי הלמס, השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל הלמס, והזמר והיוצר האמריקאי ג'ים הלמס. שם המשפחה הלמס נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, לאן חושבים שהוא הובא על ידי הנורמנים. באנגליה, שם המשפחה הלמס נמצא לרוב במחוזות נורפוק וסאפוק. לסיכום, שם המשפחה הלמס הוא שם משפחה גרמני, שמקורו במילה הגרמנית הישנה "הגה", שמשמעותה "קסדה". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש לזיהוי אדם שיצר או מכר קסדות. שם המשפחה נפוץ ביותר בארצות הברית במדינות צפון קרולינה, דרום קרולינה ווירג'יניה, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו אנגליה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של הלמס, ביניהם הפוליטיקאי האמריקאי ג'סי הלמס, השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל הלמס, והזמר והפזמונאי האמריקאי ג'ים הלמס. למידע נוסף על שם המשפחה של Helms, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן