דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה של שם המשפחה פרי

ההיסטוריה של שם המשפחה פרי

2023-04-01 14:53:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פרי?

שם המשפחה של פרי הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "פיריג'", שפירושה עץ אגס. הוא האמין כי השם ניתן במקור למי שגר ליד עץ אגס. נראה כי השם נגזר גם מהמילה הצרפתית הישנה "פרי", שפירושה חזיר בר. שם המשפחה פרי נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-514 הפופולרי ביותר. הוא גם נפוץ למדי באנגליה, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-517 הפופולרי ביותר. בסקוטלנד, הוא מדורג כשם המשפחה ה-845 הפופולרי ביותר. באירלנד, הוא מדורג כשם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרי

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה של פרי. אלה כוללים את השחקן האמריקאי מתיו פרי, הזמרת האמריקאית קייטי פרי, השחקן האמריקאי לוק פרי, הזמר והיוצר האמריקאי סטיב פרי והשחקן האמריקאי טיילר פרי. מת'יו פרי ידוע בעיקר בזכות תפקידו בתור צ'נדלר בינג בסדרת הטלוויזיה הפופולרית חברים. הוא גם הופיע בסרטים כמו Fools Rush In, The Whole Nine Yards ו-17 Again. קייטי פרי היא זמרת-יוצרת שהוציאה חמישה אלבומי אולפן והיו לה סינגלים רבים, כולל "I Kissed a Girl", "Firework" ו-"Roar". היא גם זכתה בפרסים רבים, כולל ארבעה פרסי מוזיקה אמריקאית וחמישה פרסי גראמי. לוק פרי הוא שחקן הידוע בעיקר בתפקידו כדילן מקיי בסדרת הטלוויזיה בוורלי הילס, 90210. הוא הופיע גם בסרטים כמו 8 שניות, האלמנט החמישי ובאפי קוטלת הערפדים. סטיב פרי הוא זמר-יוצר שהיה סולן להקת Journey מ-1977 עד 1987. הוא ידוע בעיקר בזכות שירי הלהיטים שלו "Don't Stop Believin'", "Open Arms" ו-"Faithfully". טיילר פרי הוא שחקן, במאי, מפיק ותסריטאי הידוע בעיקר בזכות סרטי Madea שלו. הוא גם הופיע בסרטים כמו מסע בין כוכבים, Gone Girl ו-The Single Moms Club.

השכיחות של שם המשפחה פרי ברחבי העולם

שם המשפחה פרי נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-514 הפופולרי ביותר. הוא גם נפוץ למדי באנגליה, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-517 הפופולרי ביותר. בסקוטלנד, הוא מדורג כשם המשפחה ה-845 הפופולרי ביותר. באירלנד, הוא מדורג כשם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר. שם המשפחה פרי נפוץ גם בקנדה, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-1,937 הפופולרי ביותר. באוסטרליה הוא מדורג כשם המשפחה הפופולרי במקום ה-2,890. בניו זילנד, הוא מדורג כשם המשפחה הפופולרי במקום ה-2,945. בחלקים אחרים של העולם, שם המשפחה פרי פחות נפוץ. בדרום אפריקה, הוא מדורג כשם המשפחה הפופולרי במקום ה-4,717. בהודו, הוא מדורג כשם המשפחה ה-8,902 הפופולרי ביותר. בצרפת, הוא מדורג כשם המשפחה ה-10,945 הפופולרי ביותר. גם שם המשפחה פרי נפוץ למדי בישראל, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-1,717 הפופולרי ביותר. מאמינים כי השם הובא לישראל על ידי מהגרים יהודים שהיגרו מאירופה בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. גם שם המשפחה פרי נפוץ בארצות הברית בקרב אפרו-אמריקאים. מאמינים שהשם הובא לארצות הברית על ידי עבדים אפרו אמריקאים שקיבלו את השם על ידי אדוניהם.

סיכום

שם המשפחה של פרי הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "פיריג'", שפירושה עץ אגס. הוא נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-514 הפופולרי ביותר. הוא נפוץ למדי גם באנגליה, סקוטלנד, אירלנד, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, הודו, צרפת וישראל. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה של פרי, ביניהם השחקן האמריקאי מת'יו פרי, הזמרת האמריקאית קייטי פרי, השחקן האמריקאי לוק פרי, הזמר והיוצר האמריקאי סטיב פרי והשחקן האמריקאי טיילר פרי. כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של שם המשפחה פרי, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן