דף הבית » אנציקלופדיה » כל מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מור

כל מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מור

כל מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה מור

מהו שם המשפחה מור?

שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם דובר האנגלית. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה mōre, שפירושה "תושב ליד המור" או "גר ליד הביצה". מקורו של שם המשפחה הוא באי הבריטי, אך כיום הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

מקורות שם המשפחה מור

התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה מור מתוארך למאה ה-11 באנגליה. מאמינים שמקורו באי הבריטי, אך הוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה נגזר מהמילה האנגלית הישנה mōre, שפירושה "תושב ליד המור" או "גר ליד הביצה". שם המשפחה מור נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובוויילס. בסקוטלנד, שם המשפחה נגזר מהמילה הגאלית mór, שפירושה "גדול" או "גדול". באירלנד, שם המשפחה נגזר מהמילה הגאלית mór, שפירושה "גדול" או "אצילי". בוויילס, שם המשפחה נגזר מהמילה הוולשית mawr, שפירושה "גדול" או "גדול".

שכיחות שם המשפחה מור

שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם דובר האנגלית. זהו שם המשפחה השביעי בשכיחותו בארצות הברית, ושמיני בשכיחותו באנגליה. זהו גם שם המשפחה השלישי בשכיחותו באירלנד, ושם המשפחה הרביעי בשכיחותו בסקוטלנד. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה והודו. בקנדה, שם המשפחה הוא שם המשפחה השישי בשכיחותו, ובאוסטרליה הוא שם המשפחה השביעי בשכיחותו. בניו זילנד, שם המשפחה הוא שם המשפחה השמיני בשכיחותו, ובדרום אפריקה, הוא שם המשפחה התשיעי בשכיחותו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מור, ביניהם השחקנים דמי מור וג'וליאן מור, הזמרת מנדי מור והקומיקאי מייקל מור. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה מור כוללים את ראש ממשלת בריטניה לשעבר מרגרט תאצ'ר, נשיא ארה"ב לשעבר ג'יימס ק. פולק והסנאטור האמריקני לשעבר ג'ון מקיין.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה מור?

ת: שם המשפחה מור נגזר מהמילה האנגלית הישנה mōre, שפירושה "גר ליד המור" או "גר ליד הביצה". מאמינים שמקורו באי הבריטי, אך הוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם.

ש: עד כמה נפוץ שם המשפחה מור?

ת: שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם דובר האנגלית. זהו שם המשפחה השביעי בשכיחותו בארצות הברית, ושמיני בשכיחותו באנגליה. זהו גם שם המשפחה השלישי בשכיחותו באירלנד, ושם המשפחה הרביעי בשכיחותו בסקוטלנד.

סיכום

שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם דובר האנגלית. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה mōre, שפירושה "תושב ליד המור" או "גר ליד הביצה". מקורו של שם המשפחה הוא באי הבריטי, אך כיום הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מור, ביניהם השחקנים דמי מור וג'וליאן מור, הזמרת מנדי מור והקומיקאי מייקל מור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן